I16 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hei,Jeg må bytte tennplugger på min Mazda 6, 2005-modell. Klarer fint å bytte dem selv, men er ute etter tips på hvilke jeg bør kjøpe. Ser at det kan være ekstremt mye penger å spare på å kjøpe plugger fra Amazon o.l. i forhold til i Norge, men leser noe om at "gap"-en må være riktig osv, så jeg blir litt usikker.Er det noen som vet hvilke plugger jeg kan kjøpe med trygghet, som kommer til å funke helt greit i bilen min? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Skru ut en som sitter i bilen fra før? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Se i servicemanualen eller rull innom en mazdaforhandler eller et verksted og spør. De kan sikkert finne det ut på butikker som Mekonomen, BilXtra osv. I forhold til hvor lenge tennplugger varer er det ikke så veldig mye du sparer. Pluss at det er fare for å få falske tennplugger som kan skade motoren når en bestiller fra utlandet. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Biltema har de gode gamle Iskra tennplugger, i dag Brisk til gibort priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå