AfterGlow Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 De to selskapene slår seg sammen om en helt ny serie av spillfokuserte PC-er.Lenovo og Razer skal lage heftige spill-PC-er sammen Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Kan vel bygge 2 pcer selv til den prisen alienware skal ha. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Ferdigbygget og mest trolig overpriset PC med enda mer forferdelige lys. Høres bra ut. Endret 29. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Har mine meninger om dette, men alle avhenger av hvor mange kronestykker de vil ha først. Er nyskjerrig på CPU-GPU balansen. Slike PCer har litt leie tendenser på den fronten. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Kan vel bygge 2 pcer selv til den prisen alienware skal ha. Hva har dette med Alienware å gjøre? Er ikke nevnt i artikkelen en gang. Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Kan vel bygge 2 pcer selv til den prisen alienware skal ha. Hva har dette med Alienware å gjøre? Er ikke nevnt i artikkelen en gang. Oi! min feil. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ny Alienware med andre ord. Pris some ikke i gjenspeiles hardware. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hvorfor kan man ikke bygge fin og stilren PC som er minst mulig synlig istedenfor for grelle lys som var inn på tidlig 2000. Når jeg var kid var det kult med gjennomsiktig kabinett med litt lys, men det begynner å bli lenge siden. Er gaming PC bare for barn og tenåringer? Har dog aldri likt PC med aliendesign. Hadde vært fint om de kunne lage en kraftplugg av en PC uten at det ser ut som et monster. 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hvorfor kan man ikke bygge fin og stilren PC som er minst mulig synlig istedenfor for grelle lys som var inn på tidlig 2000. Når jeg var kid var det kult med gjennomsiktig kabinett med litt lys, men det begynner å bli lenge siden. Er gaming PC bare for barn og tenåringer? Har dog aldri likt PC med aliendesign. Hadde vært fint om de kunne lage en kraftplugg av en PC uten at det ser ut som et monster. Bygger du PCen selv så kan du få den seendes ut akkurat slik du vil, En har stilrene kabinetter fra In-Win, Lian-li, corsair og langt flere. Her er det jo snakk om razer så jeg vet ikke helt hva annet du ventet. Om en ikke vil bygge selv kan en velge og vrake hvilken kabinett en vil ha eksempelvis fra komplett. Et eksempel av en kraftplugg av en PC som ikke ser ut som et monster https://www.komplett.no/komplett-gamer-xtreme-i70/11016 . At det ikke finnes "stilrene" gaming PCer er en ikke sak, grunnen til at det typiske gaming merkene har "glorete" produkter er vel i all hovedsak forde det selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå