henrikrox Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hei Kjøpte meg ny laptop. Og skulle gjerne prøvd å koble opp Swiften. Den har DP. Laptopen har HDMI og Thunderbolt 3 (USB-C) Nå ser jeg fra intel spesifikasjonene at Thunderbolt 3 at det skal gå fint. Kontakten er av type USB-C, men jeg finner ingen kabler. Noen grunn til dette?Er jo lenge siden spesifikasjonene kom 40 Gbps Thunderbolt™ 3 – double the speed of Thunderbolt 2 Bi-directional, dual-protocol (PCI Express and DisplayPort) 4 lanes of PCI Express Gen 3 8 lanes of DisplayPort 1.2 (HBR2 and MST)Supports two 4K displays (4096 x 2160 30bpp @ 60 Hz) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Godt spørsmål Dette er jo rimelig nytt, så tviler ikke på at det ikke finnes overganger enda, siden TB3 bruker usb3 port. Hadde det vært en TB1/2 hadde det jo vært 0 stress. Ser også at Dell kommer med en TB3 dock, men ikke før neste år en gang. Hvilken maskin kjøpte du? Kunne tenkt meg en bærbar selv Endret 29. november 2015 av Svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå