toreae Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 En usb-wifi duppeditt kan kanskje korte ventetiden. Lenke til kommentar
IngB Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Problemet er omsider løst. Etter at jeg gjorde gjenoppretting og heller ikke det hjalp, kjøpte jeg ny ruter (tredje ruteren jeg prøver på sju måneder), og da koblet pc-en til med en gang. Så det var åpenbart en konflikt mellom pc-en og ruteren. Blir dyrt hvis jeg må kjøpe ny ruter hver gang denne pc-en får problemer med tilkoblingen ... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Skulle gjerne vist hva som er egentlige feilen, har som før nevnt opplevd det samme. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg tar opp en gammel tråd, jeg har samme problem som trådstarter hadde men her hjelper det ikke å bytte nettverk. Jeg har forøvrig samme nettverkskort, RTL8723BE. Etter en Widnows update kom det opp ukjent nettverk og "Wi-FI har ikke gyldig IP konfigurasjon" Kablet nett fungerer helt strålende. Har prøvd 3 forskjellige driver, ingenting. Har prøvd med statisk IP og DNS, fremdeles ingenting. Noen som kan hjelpe? Endret 5. september 2016 av Trazor Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg tar opp en gammel tråd, jeg har samme problem som trådstarter hadde men her hjelper det ikke å bytte nettverk. Jeg har forøvrig samme nettverkskort, RTL8723BE. Etter en Widnows update kom det opp ukjent nettverk og "Wi-FI har ikke gyldig IP konfigurasjon" Kablet nett fungerer helt strålende. Har prøvd 3 forskjellige driver, ingenting. Har prøvd med statisk IP og DNS, fremdeles ingenting. Noen som kan hjelpe? Omstart av hjemmesentral/router/aksesspunkt. Prøvd det? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg fikk løst det. Det finnes ikke drivere som virker med RTL8723BE i Win10. Måtte gå tilbake til win8.1 for å få stabil nettverkstilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå