gorsol Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 The Room Three blant de beste spillene i november.FEATURE: Månedens ti anbefalte mobilspill Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 hadde vært fint om du kunne skrive om spillene er p2w eller ikke, som for eksempel starwars spillet er det mye repetisjon etterhvert fordi du treffer på en betalingsmur? hater å laste ned et spill for så å spille litt til jeg finner ut at for å fullføre spillet uten å betale må jeg bruke 5 år og gjøre det samme 100vis av ganger 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Octodad: Dadliest Catch er et fantastisk undervurdert spill. Regner med utifra beskrivelsen at det er samme versjon som utgis til pads og mobiler som er utgitt til PC. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 hadde vært fint om du kunne skrive om spillene er p2w eller ikke, som for eksempel starwars spillet er det mye repetisjon etterhvert fordi du treffer på en betalingsmur? hater å laste ned et spill for så å spille litt til jeg finner ut at for å fullføre spillet uten å betale må jeg bruke 5 år og gjøre det samme 100vis av ganger Det kan jeg prøve å få gjort til neste måneds artikkel. Takk for innspill. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) hadde vært fint om du kunne skrive om spillene er p2w eller ikke, som for eksempel starwars spillet er det mye repetisjon etterhvert fordi du treffer på en betalingsmur? hater å laste ned et spill for så å spille litt til jeg finner ut at for å fullføre spillet uten å betale må jeg bruke 5 år og gjøre det samme 100vis av ganger Det kan jeg prøve å få gjort til neste måneds artikkel. Takk for innspill. rep +1 Støtter denne fult ut. Dette er ekstremt gode penger for utviklerne, derfor vil denne delen av spill bare vokse i årene fremover, dessverre Endret 29. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
TheRealEliaz Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Hva med BADLAND 2? Har det selv, og er mildt sagt dritfornøyd med det:) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det er nesten så man skulle tro det ikke finnes spill på Windows Phone/W10/W10m... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå