oleskroller Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har fått innkalling for å være vitne i en straffesak, men jeg er på ferie på tidspunktet uten mulighet til å avbestille. Hvordan kan jeg løse det? Saken gjelder vold, der jeg vet at det er flere vitner. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Jeg har fått innkalling for å være vitne i en straffesak, men jeg er på ferie på tidspunktet uten mulighet til å avbestille. Hvordan kan jeg løse det? Saken gjelder vold, der jeg vet at det er flere vitner. Ring politiet og be om å få snakke med aktor. Navn på aktor skal stå på stevningen. Forklar situasjonen. I utgangspunktet har du vitneplikt. Endret 29. november 2015 av Simon Aldra Lenke til kommentar
oleskroller Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Vet du om det har gått an å slippe tidligere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 bare med legeerklæring Lenke til kommentar
holar Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ta kontakt du. Det kan være mulig å oppfylle vikeplikt pr tlf Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ellers får du igjen pengene på reiseforsikring uansett. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ta kontakt du. Det kan være mulig å oppfylle vikeplikt pr tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå