Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stivnet til på date, hva nå

Anbefalte innlegg

Sist lørdag var jeg på besøk hos ei alenemor på samme alder, par og 30.  Jeg har ingen barn.

Fant henne på nettet og chattet og sendte uskyldige bilder noen dager. 

Da vi møttes viste begge seg å være mer sjenerte. Jeg slet også med en hangover. Lå på sofaen hos henne i svært mange timer og så på tv. Som et gammelt ektepar haha. Et par antydninger til tilnærmelser forsvant i sanden. Hun prøvde å gi meg et kompliment som jeg ikke fikk helt med meg. Praten gikk egentlig greit og jeg fikk bedre inntrykk av henne enn jeg regnet med på forhånd. Syntes hun var penere i virkeligheten enn på bildene. Hun er en voksen og ordentlig person noe jeg liker. Jeg hadde oppført meg litt cocky i meldingene, men så klarte jeg ikke å si noen ting da vi møttes for første gang. Dårlig flørting, ikke klarte jeg å sortere ut hva jeg følte for henne og hvor vi skulle. Følelsene klarer jeg ikke å sortere nå heller. Ble nesten deprimert dagene etterpå fordi jeg vet et par triks om at mannen skal lede an mens jeg ble liggende som et slakt.

Etterpå har hun sluttet å sendte bilder direkte til meg på snapchat. Jeg skrøt av et veldig fint bilde hun la ut av datteren. Så gikk det et par dager og jeg fikk ei melding om at hvis jeg noen gang skulle være med ei dame måtte jeg være mer interessert, entusiastisk og ta mer initiativ. Hun skrev det som et godt og velment råd og hadde jo mye rett i det. Jeg var jo noe apatisk da jeg besøkte henne. Tror ikke hun hadde giddet å skrive det der hvis hun ikke brydde seg om meg og kanskje vil ha mer kontakt, men det kan også være en fin avvisning.

Nå er jeg i ingenmannsland. Har ikke skrevet noe. Vil jeg bli kjæreste med en alenemor. Er jeg uinteressert i henne, eller kanskje passer hun til meg slik at jeg bør spørre henne med ut på noe og se om det klaffer bedre på neste treff. Jeg tror jo kanskje det. Hun var litt kul. Er jeg redd etter å ha vært singel lenge. Er det gammelt grums fra min egen fortid som gjør at jeg ikke får til noe. Har hun dumpet meg?

Hva sier analytikerne? Hva gjør jeg nå  :)

Endret av Jonhny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv dette til henne, at du hadde hangover, følte deg ikke så bra osv at du var mer sjenert enn du selv trodde og at det er lenge siden du hadde datet sist, gi en forklaring på hvorfor det gikk så ræva.

Spør så etter om hun er interessert i å møtes igjen for å prøve å få et bedre inntrykk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Meningen med å gå på date er å vise seg frem fra sin beste side, og vise at man er verdt å ta med videre i livet. Hvis du møter fyllesjuk (hvor faen er vurderingevnen din?) og legger deg på sofaen, så har du ødelagt fra første stund.

Ikke slit deg ut med å prøve å gjøre et bedre inntrykk. Løpet er kjørt. Move on.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Tja, du dreit deg ut så det sang.

Har du virkelig lyst å treffe dama igjen? Hvis svaret er ja så ringe du og sier som det er at du dreit deg ut, og at du kan mye bedre enn et der. Så få du se hva som skjer...

Jeg håper at dette her var deg på ditt dårligste. For hva skal hun med en mann som ikke planlegger bedre og viser henne mer respekt enn å møte opp fyllesyk på date?

Lenke til kommentar

Meningen med å gå på date er å vise seg frem fra sin beste side, og vise at man er verdt å ta med videre i livet. Hvis du møter fyllesjuk (hvor faen er vurderingevnen din?) og legger deg på sofaen, så har du ødelagt fra første stund.

Ikke slit deg ut med å prøve å gjøre et bedre inntrykk. Løpet er kjørt. Move on.

Jeg stiller meg helt og holdent bak dette. Du dreit deg ut da du havnet på grisefylla dagen før du skulle møte henne. At du atpåtil legger deg på sofaen hennes og er slakt i flere timer under "daten" så kunne du like så godt latt være å dukket opp på.

Lenke til kommentar

Takk for innspill.  Glemte kanskje å nevne at det var hennes initiativ å treffes og hun var mest pågående av oss.  Hun visste at jeg var ute på fredagen og visste at jeg var litt sliten dagen etter. Hun var også sliten etter dårlig søvn så vi ble liggende godt plantet på sofaen begge to :)   Man prøver alltid å behandle med respekt ja.

Hvordan avgjør dere om dere vil treffe noen igjen når dere er usikker?  Det beste er vel å treffe noen til det "ikke fungerer mer"?

Lenke til kommentar

Hvis man liker dama så gir man ikke opp med en gang. Hvis dette var meg så hadde jeg ikke ha møtt henne i det hele tatt hvis jeg ikke hadde likt henne nok til å gi det et par forsøk til selv etter en stor flause som denne.

Folk som dømmer etter førsteinntrykket er "dumme", jeg pleier hvertfall å la folk få sjansen til å gi et andre og tredje inntrykk :)

Edit; Jeg tror jeg mente at hun burde gi deg en sjanse til selv etter flausen :p

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Takk for innspill.  Glemte kanskje å nevne at det var hennes initiativ å treffes og hun var mest pågående av oss.  Hun visste at jeg var ute på fredagen og visste at jeg var litt sliten dagen etter. Hun var også sliten etter dårlig søvn så vi ble liggende godt plantet på sofaen begge to :)   Man prøver alltid å behandle med respekt ja.

Hvordan avgjør dere om dere vil treffe noen igjen når dere er usikker?  Det beste er vel å treffe noen til det "ikke fungerer mer"?

Selv om du er ute på fredagen så har du takket ja til en date, da har du det i bakhodet. Det er her dette med å være Mann med stor M kommer inn. Helt om kvelden, helt om dagen. Integritet og ryggrad skiller menn fra gutter.

Du får bestemme deg om du tror dette er ei du kan falle hardt for, eller om hun bare eer grei å ha mens du venter på dama med stor D. Om du er på det siste så trekker du deg uten mer mikk, hvis ikke så gjør du som jeg foreslo over.

Lenke til kommentar

Takk for innspill.  Glemte kanskje å nevne at det var hennes initiativ å treffes og hun var mest pågående av oss.  Hun visste at jeg var ute på fredagen og visste at jeg var litt sliten dagen etter. 

Det er forskjell på å være sliten og å være såpass ødelagt at du ikke orker noe annet enn å ligge på sofaen mens du er på date. Du visste du skulle på date dagen etter og burde ha regulert inntaket av alkohol deretter. 

• Liker 7
Lenke til kommentar

Sist lørdag var jeg på besøk hos ei alenemor på samme alder, par og 30.  Jeg har ingen barn.

Da vi møttes viste begge seg å være mer sjenerte. Jeg slet også med en hangover. Lå på sofaen hos henne i svært mange timer og så på tv. Som et gammelt ektepar haha. Et par antydninger til tilnærmelser forsvant i sanden. Hun prøvde å gi meg et kompliment som jeg ikke fikk helt med meg. Praten gikk egentlig greit og jeg fikk bedre inntrykk av henne enn jeg regnet med på forhånd. Syntes hun var penere i virkeligheten enn på bildene. Hun er en voksen og ordentlig person noe jeg liker. Jeg hadde oppført meg litt cocky i meldingene, men så klarte jeg ikke å si noen ting da vi møttes for første gang. Dårlig flørting, ikke klarte jeg å sortere ut hva jeg følte for henne og hvor vi skulle. Følelsene klarer jeg ikke å sortere nå heller. Ble nesten deprimert dagene etterpå fordi jeg vet et par triks om at mannen skal lede an mens jeg ble liggende som et slakt.

Etterpå har hun sluttet å sendte bilder direkte til meg på snapchat. Jeg skrøt av et veldig fint bilde hun la ut av datteren. Så gikk det et par dager og jeg fikk ei melding om at hvis jeg noen gang skulle være med ei dame måtte jeg være mer interessert, entusiastisk og ta mer initiativ. Hun skrev det som et godt og velment råd og hadde jo mye rett i det. Jeg var jo noe apatisk da jeg besøkte henne. Tror ikke hun hadde giddet å skrive det der hvis hun ikke brydde seg om meg og kanskje vil ha mer kontakt, men det kan også være en fin avvisning.

Nå er jeg i ingenmannsland. Har ikke skrevet noe. Vil jeg bli kjæreste med en alenemor. Er jeg uinteressert i henne, eller kanskje passer hun til meg slik at jeg bør spørre henne med ut på noe og se om det klaffer bedre på neste treff. Jeg tror jo kanskje det. Hun var litt kul. Er jeg redd etter å ha vært singel lenge. Er det gammelt grums fra min egen fortid som gjør at jeg ikke får til noe. Har hun dumpet meg?

Analysen viser at sjansene dine har utviklet seg omtrent slik:

QFvS4.gif

Men det er ennå håp. En person som helt udiskutabelt var ferdig med saken ville kun ignorert deg eller kort bedt deg slutte å ta kontakt. At hun tok seg tid til å gi deg råd om hvordan du bør oppføre deg, eller egentlig hvordan hun vil at du skal oppføre deg mot henne, tyderr på at hun fortsatt bryr seg litt og vil at det skal fungere.

Lenke til kommentar

Skriv hva du føler til henne. Skriv alt rett ut. Skriv om din usikkerhet, og hvorfor du oppførte deg som du gjorde. Jeg tror det er det beste. :) Det er mulig ikke en avvisning, men vet at du kan bli redd for det. Men jeg ser på det som et hint til at du var for lite pågående. 

Anonymous poster hash: b5e7f...ab3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært på ganske mange dater den siste tiden, og dessverre skjer det iblant at man møter ei man liker, men har selv en dårlig dag og ting går ikke som man vil. Dating er brutalt, men jeg tror ditt beste trekk vil være å bevege deg videre ved å forsøke å finne ei ny. Som regel ikke så enkelt å finne ei ny, iallefall viss man ikke er særlig pen (som meg), men man må bare leve i håpet.

Anonymous poster hash: a0e38...ba4
Lenke til kommentar

Takk for svar :)  Beste rådet er nok det nest siste skrevet før dette.

Har ikke kontaktet henne på ei uke, ikke klart å ta en avgjørelse enda om jeg vil si hvordan jeg har det og møte henne igjen. For en pingle.  Er vel redd for alvoret i å treffe ei bra dame.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)  Beste rådet er nok det nest siste skrevet før dette.

Har ikke kontaktet henne på ei uke, ikke klart å ta en avgjørelse enda om jeg vil si hvordan jeg har det og møte henne igjen. For en pingle.  Er vel redd for alvoret i å treffe ei bra dame.

Hun vil du skal ta mer initiativ, men du har ikke kontaktet henne på en hel uke etter at hun sa dette. Løpet er kjørt, du fremstår som en pingle.

Anonymous poster hash: 7dae0...4d3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...