TommyL Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har akkurat samme problemet, men min diskettstasjon er en jeg har brukt lenge. Problemet startet da jeg kjøpte nytt hovedkort (MSI), CPU, minne og skjermkort. Har prøvd tre stykker med samme resultat, så jeg tror ikke det er diskettstasjonen det er noe i veien med. oceana, fikk du en løsning på problemet ditt? Jeg begynner nemlig å bli småfrustrert her.... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hups, fant akkurat ut av det selv. Viste seg at den ene disken som jeg bruker til vanlig var ødelagt, så den ødela diskene etterhvert som jeg prøvde dem. Og da virket disse selvfølgelig ikke på dem andre heller.... :oops: Jaja, glad jeg fikset det, he he. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Diskettstasjonen min lyser konstant med kabelen den ene veien, og gir en "A: Floppy error" under oppstart med kabelen den andre veien. Noen tips på hvordan jeg kan rette på det?? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har akkurat det samme problemet! jeg har prøvd alt det dere har sagt, å 2 forskjellige stasjoner.. men ingen lykke... Jeg har et abit at7 max 2 å en sony og en diskettstasjon uten navn.. Any ideas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå