Lassern Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Give me a kiss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Å huffameg!! Trodde den kom gjennom skjermen her for å kysse meg!! Er det en prins skal tro? Flott bilde, godt utført! Skjønner hva du mener med å ha hvit bakgrunn, men jeg liker likevel å ha en grå bakgrunn....men det bare skifter jeg selv... Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Å huffameg!! Trodde den kom gjennom skjermen her for å kysse meg!! Er det en prins skal tro? Flott bilde, godt utført! Skjønner hva du mener med å ha hvit bakgrunn, men jeg liker likevel å ha en grå bakgrunn....men det bare skifter jeg selv... Takk for morsom kommentar. Bare å lage trutmunn Fint at du kan justere bakgrunnen etter egen smak Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 He he...ett flott portrett av Frosken...eller Prinsen Stilig effekt du bruker med ramma. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 He he...ett flott portrett av Frosken...eller Prinsen Stilig effekt du bruker med ramma. Mvh. Rolf Tusen takk, Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Nusselig denna var'a. Men no' kyss får'n ikke. Absolutt et artig bilde - og bra utført også. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Nusselig denna var'a. Men no' kyss får'n ikke. Absolutt et artig bilde - og bra utført også. Roar Takk for hyggelig kommentar, Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Strålende makro og med denne effekten som gir 3D virkning .Det er nesten som at jeg venter på at frosken skal hoppe opp i fanget mitt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Strålende makro og med denne effekten som gir 3D virkning .Det er nesten som at jeg venter på at frosken skal hoppe opp i fanget mitt. Mvh Alec Tusen takk, Alec. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Herligt og morsomt :-D Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Herligt og morsomt :-D Tusen takk Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har sett med beundring på dine bidrag mens jeg har vært på sydentur. Dette et spennende portrett, utrolig skarpt og detaljert. Artige og effektfulle rammer. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Har sett med beundring på dine bidrag mens jeg har vært på sydentur. Dette et spennende portrett, utrolig skarpt og detaljert. Artige og effektfulle rammer. Mvh Ragnar Tusen takk for disse positive ordene, Ragnar. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fint og nært bilde med gode detaljer. Ble jo nesten litt skummel denne her! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 j.... stilig bilde. likte den effekten ja Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 j.... stilig bilde. likte den effekten ja Det var hyggelig, Knut Takker. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Lekkert!! Tusen takk, Gro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg