Kattepus001 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Heisann Jeg har som mål å gå ned 5 kg. Hvis jeg bytter ut noen av måltidene mine med omelett, vil jeg kunne gå ned i vekt da? Omelett inneholder vel ikke så masse kalorier.. Har bare løk, persille og purre som tileggs ingredienser til omeletten, så blir vel ganske kalorifattig egentlig. En vanlig dag ser slik ut: Kl. 10.00 Frokost: 1 Omelett og 1 glass oboy Kl. 13.00 Lunsj: 2 glass vann og 1 liten skål havregryn Kl. 16.00 Middag: 1 porsjon vanlig middag og 1 glass melk Kl. 19.00 Kvelds: 1 Omelett og 2 glass vann Vet det ser ganske lite ut men jeg er ikke særlig storspist og er ikke så mye i aktivitet om dagene (jogger bare 30 minutter annenhver dag..) Takker for svar! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Dropp O'boy og kjør en banan i en blender. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Last ned appen lifesum, så får du oversikt over hvor mange kalorier det er. Personlig ville jeg ha kuttet ut oboy, drukket vann til middagen og tatt melken i havregrynene og laget grøt til lunsj. "En vanlig middagsporsjon" kan jo være så mangt. Kaloriinnholdet i en omelett variere også etter hvor mange egg du bruker, men det er helt fint å spise omelett til frokost og kvelds 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hva er poenget med å måle opp vann? Drikk så mye du gidder! 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Prøv også å ikke kjør omelett både morgen og kveld. Når man er på diett blir man veldig fort matlei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå