Tomzern Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei!! Hvordan kan jeg få fjernet støyen fra vifta på mitt Sapphire RADEON 9100Atlantis skjermkort???Er så lei av den vifta nå, at jeg holder på å sprekke!!!Problemet er jo at dritten er limt på chippen, så finns det noen alternativer i det hele tatt??!! Mvh Tomzern :nice: Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har lest et sted at hvis du legger kortet i fryseren en stund, blir limet så sprøtt at du bare kan lirke av kjøleren med et bankkort eller noe sånnt. Har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 det er nok veldig smart tenker jeg å legge grafikkortet i frysern Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) det er faktisk ingen ting å le av. legg kortet i en antistatpose og en plastpose surret utenpå og legg det der i ca et kvarter. limet blir som sagt sprøtt og det er lett å knekke av ribben. vil anbefale deg å fjerne resten av limet (skrape eller rense) og lime på en større ribbe. har gjort det mangen ganger og det ER veldig smart Endret 15. november 2003 av Insomniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå