ZMBT Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hei! Har de siste 2 ukene vært litt rød akkurat der ved endetarmsåpningen/anus. Klør ikke mye, men kan være litt sårt når jeg sprer rumpeballene/åpner opp, hvis dere skjønner. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 En av tonnevis av mindre alvorlige hudsykdommer eller reaksjoner. Prøv først hydrokortison fra apoteket, og hvis ikke det fungerer må du gå til lege. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 En av tonnevis av mindre alvorlige hudsykdommer eller reaksjoner. Prøv først hydrokortison fra apoteket, og hvis ikke det fungerer må du gå til lege. Ok. Så du tror ikke det er noen alvorlig? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Nei. Uten å gå i detaljer har jeg noe lignende selv, men ikke bare der. Det _kan_ selvsagt være noe alvorlig. For alt vi vet har du kreft over hele kroppen og en uke igjen å leve, men det gjelder jo alle. Ingen vits å freake ut før det er en god grunn Endret 28. november 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Nei. Uten å gå i detaljer har jeg noe lignende selv, men ikke bare der. Det _kan_ selvsagt være noe alvorlig. For alt vi vet har du kreft over hele kroppen og en uke igjen å leve, men det gjelder jo alle. Ingen vits å freake ut før det er en god grunn Det siste du sier der, er umulig. Da hadde jeg isåfall hatt flere beviste smerter sol blod etc. Forresten hva skyldes det lignende problemet ditt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Genetisk, antageligvis. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Genetisk, antageligvis. Okei. Hva tror du problemet mitt kan skyldtes? Eksem? Men hos meg klør det ikke no særlig, har bare den ubehagelighetsfølesen nedentil det + litt sårt å åpne opp rumpeballene. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hvorfor sprer/ åpner du rumpeballene egentlig? Du virker som en Leo21 type 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Genetisk, antageligvis. Okei. Hva tror du problemet mitt kan skyldtes? Eksem? Men hos meg klør det ikke no særlig, har bare den ubehagelighetsfølesen nedentil det + litt sårt å åpne opp rumpeballene. Jeg har selvsagt ikke den minste peiling, og selv om du sikkert er utrolig hyggelig har jeg ikke lyst til å finne det ut heller Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hydrokortison?? Vil ikke det svi noe helt for jæ**** der nede? Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hydrokortison?? Vil ikke det svi noe helt for jæ**** der nede? Det spiller ingen rolle, hva er du for en stakkar? Spør heller om det virker! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vel, jeg bruker hydrokortison selv innimellom, og det kan gjøre vondt verre. Og det svir hvis du smører det på steder det ikke skal smøres på. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Hydrokortison?? Vil ikke det svi noe helt for jæ**** der nede? Klør ikke no særlig hos meg nei. Bare litt sårt og rødt. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Vel, jeg bruker hydrokortison selv innimellom, og det kan gjøre vondt verre. Og det svir hvis du smører det på steder det ikke skal smøres på. Hvorfor bruker du det? Pga rødhet? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Nei, pga elveblest (allergier). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Du skal ikke bruke hydrokortison mot elveblest, du skal bruke antihistamin. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Du skal ikke bruke hydrokortison mot elveblest, du skal bruke antihistamin. Er du utdannnet lege? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ville prøvd med sinksalve først. Hjelper ikke det kan du prøve meg canesten salve, som er mot sopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå