FranzJosef Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Kobler du det til trådløst via wifi? Lenke til kommentar
ntls Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg endte opp med en 4k TV fra Sony. Årsaken var at den "vanlige" fikk litt trekk på lekkasje i kantene og var ikke ideell for spill pga noe lag-tid. Kjøpt ny Xbox one, så tenkte da at vi ikke burde hemmes av noe der. Men da betaler vi 3000 ekstra, selv med black Friday tilbud. Håper ikke vi går på noen smell der med at vi har kjøpt oss mer trøbbel enn glede. Selve 4k muligheten tviler jeg litt på at vi noen gang får glede av før vi kjøper ny TV. Hva slags trøbbel ville det vært i så fall? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kobler du det til trådløst via wifi? hadde tven på wifi ja? Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Greit med 4K tv for å se eget innhold tatt opp i 4K Men uansett så bør man ha 80 tommer ++ TV når man først skal ha 4K, så vent. Jeg synes 4k 27" er helt topp som dataskjerm. Men det blir jo litt anna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå