Roar Kneppen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Sett fra en høstlig Botanisk hage Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hei Roar! Likte best V1,selv om den blå himmelen rundt løkta ble litt for intens i forhold til resten av himmelen. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Enig med Helene, likte V1 best. Fine høstfarger med lykta i senter. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Enig i at originalen er best. Jeg ville vurdert en kvadratisk løsning med lykta godt ut til høyre. Den mørke glorien rundt lykta er veldig iøyenfallende. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Enig i at originalen er best. Jeg ville vurdert en kvadratisk løsning med lykta godt ut til høyre. Den mørke glorien rundt lykta er veldig iøyenfallende. Ja, så langt har enda ikke noen funnet noen løsning på den svakheten i det digitale fotografiet. Jeg har forlengst sluttet å by meg med hallo hallo. Den dukker stadig opp hos meg som bruker harde spakdragninger. Sånn er'e bare. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg