.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Flaks, typisk United det, som alltid - bare flaks hver eneste kamp. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Flaks, typisk United det, som alltid - bare flaks hver eneste kamp https://www.norsk-tipping.no/flax Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Bra. Håper United snur det Hvorfor? O.o Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På tide at vi scorer på corner igjen. Også på tide at de svinges inn hardt i stedet for de korte variantene vi har sett mye av i det siste. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Flaks, typisk United det, som alltid - bare flaks hver eneste kamp. Like før beskyldninger om bestikkelser nå, eller? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi må satse litt mer. Skulle gjerne likt at Young og Darmian holdt enda mer bredde for å prøve å skape rom sentralt. Vi må ha mer enn én spiller i boksen når vi legger inn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Flaks, typisk United det, som alltid - bare flaks hver eneste kamp. Med det jeg så hadde lagene en forholdsvis lik mengde sjanser/halvsjanser. Kom mange innlegg med potensial fra Young. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Også rett før pause da. De skal de ha, at de evner å score mål rett før pause/kampslutt. 2 ganger nå, men vi har sett lite av den evnen siden Sir Alex dro. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 flaks? javel. Lov å score på sjansene Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi må satse litt mer. Skulle gjerne likt at Young og Darmian holdt enda mer bredde for å prøve å skape rom sentralt. Vi må ha mer enn én spiller i boksen når vi legger inn. Problemet er Mahrez som er Young sin mann denne kampen. Jo høyere og bredere Young står, jo mer rom får Mahrez å løpe i mot trege Blind. Young har også allerede gult kort. Men trenger vi mål på slutten er det en mulighet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Burde ikke vært et problem. Vi kan ta ut Rooney og sette frimerke på Mahrez med Scheiderlin. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi er i konstant undertall på topp jo. Ikke rart at vi ikke skårer mange mål. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Burde ikke vært et problem. Vi kan ta ut Rooney og sette frimerke på Mahrez med Scheiderlin. Da mister vi jo offensive kvaliteter samt halvparten av det som er fart i laget, samt at vi må bytte formasjon. Tror heller ikke Schneiderlein matcher Mahrez på fart... Vårt største problem offensivt er at vi sender for få folk opp i angrep. Endret 28. november 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi mister ingenting med å ta ut Rooney. Det blir en ren bonus at vi faktisk får en spiller til på banen. Ja, Schneiderlin vil slite med farten til Mahrez. Poenget var bare at jeg ikke fatter å begriper (og det begynner å gjøre meg ubegripelig forbanna) hvorfor Rooney får spiller hele tiden. Han tilfører ikke laget vårt noe som helst for tiden, ALLE andre hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi tar ingen sjanser lenger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 I dag var det mye negativt fra meg, men kjenner bare på kroppen at jeg savner en skikkelig bra kamp. Hvis vi nå bytter ut Schweinsteiger mot Fellaini mister jeg alt håp, får gå rett over på brennevinet da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Rooney skada? :D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Gah... Utrolig dårlig av Ulloa. Reprisen støtter det. Kunne vel ikke skutt mer rett på De Gea. Endret 28. november 2015 av Knewt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) DDG <3 Rooney av! \m/ Endret 28. november 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå