Mataya Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hey! Nå har jeg laget en hjemmeside for clanen min.. så lurer jeg på om dere kan kommentere den litt? ikke vær altfor streng, det er tråssalt min første hjemmeside : [url="http://www.Team-Xcellent.tk"]Team-Xcellent[/url] Endret 15. november 2003 av Mataya Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ikke så ikke ille vis det er din første hjemmeside. Men finn en annen host. start.no f.eks. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ganske bra, men banneren passer overhodet ikke inn. Bruk iaffal skrift i samme farge som resten av siden. Ellers var det mye bra! Som garbion sa, finn en host som ikke legger reklame på sida di! Lenke til kommentar
Mataya Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) ok.. nå har jeg funnet en web hotell sponsor uten noe reklame.. Jeg er åpen for enda mere kritikk... Endret 15. november 2003 av Mataya Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg ser reklame på toppen... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hmmm... Faktisk ikke så verst, men for å si det som det er så ødela den headeren veldig mye. Bruk en annen font og en annen farge. Det finnes sikkert drøssevis med "CS-fonter" der ute, tror nok disse hadde gjort seg en del bedre. Times New Roman i hovedcelle... :gretten: Skal ikke si mer om det. Jeg ville også funnet et annet lignende bilde til å ha i bunnen. Nå har du jo bare brukt det samme. Det likte jeg ikke. Men ellers tror jeg det må være blant de beste cs-klan sidene jeg har sett av brukere her på forumet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Mulig det hadde gjort seg med en mouseover i menyen? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Enig med enden! Prøv å lag mouseover effekt med CSS. Veldig bra design til å være første gang, men prøv å ha litt mattere farger på headeren og bunnen så vil det passe til midten. Slikt som der er nå tar headeren for mye av oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 er det ikke noen regler mot å bruke bilder du ikke har lagd selv på private sider? uansett så synes jeg den bakgrund godt kunne ha vært byttet ut med en "heimsnekra" bakgrund/banner.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) er det ikke noen regler mot å bruke bilder du ikke har lagd selv på private sider? uansett så synes jeg den bakgrund godt kunne ha vært byttet ut med en "heimsnekra" bakgrund/banner.. ja... sette seg å lære å lage 3d modeller i 3D max bare for å ha et eget bg bilde... det blir for dumt... i sliketilfeller er det nok greit å ta screenshot når man speller og bruke det, eller laste ned screens fra andre sider. btw... sida er nydelig... bare stå på og endre noen feil som folk på forumet nevner så er den superb. Endret 17. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var ikke det jeg mente.. det er bare det at det bildet er liksom laged av noen andre (i et eller annet 3d program, det er ikke et screenshot) som sikkert har brukt det på sin side eller som wallpaper. Det skader da vel ikke å legge litt arbeid i å lage noe selv, siden får desuten et med prsonlig preg og du kommer til å bli mer fornøyd selv Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var ikke det jeg mente.. det er bare det at det bildet er liksom laged av noen andre (i et eller annet 3d program, det er ikke et screenshot) som sikkert har brukt det på sin side eller som wallpaper. Det skader da vel ikke å legge litt arbeid i å lage noe selv, siden får desuten et med prsonlig preg og du kommer til å bli mer fornøyd selv sant sant... du har et poeng der Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 o kai. - mangler en mouse over på menyen. - fjern dot.tk popup'en som kommer opp kan fikses på i oppsettet til domenet. - lite innhold på siden da.. - en litt mer personlig header hadde gjort seg. siden går liksom inn i den store grå massen. var ikke noe spesielt, ved den ikke spesielt bra, men for all del absolutt ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå