Gå til innhold

[Løst] Maskinen laster ned programmer automatisk

Anbefalte innlegg

Var meget rask i stad og kom til å trykke "ja" til at et program kunne gjøre endringer på maskinen min. Det var absolutt ikke meningen og nå har det blitt lastet ned en del programmer samt at den gjør endringer på maskinen. Blant annet endre startside, når jeg scroller popper det opp nye nettsiden osv..

Når jeg prøver å avinstallere programmene som er lastet ned skjer det ingenting.

Noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier at du har gitt ettellerannet tillatesle til ettellerannet.

Når dette programmet ditt og dets automatiske nedlastede arvinger ikke navngis, så får du følgende ofte fungerende fremgangsmåte fra meg:

• Backup
  • Resett maskinen til factory default (fabrikkinnstillinger).
  • Les spørsmålet før du svarer på installasjon av programmer - det er utrolig hvor ofte det følger opsjon på "drittpakker" i installasjonsrutinen til visse programmer.
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende å trykke ja istede for nei i "boksen"... Takk for svar!

Hvordan setter jeg den tilbake til fabrikkinstillinger? Det er en HP DV6 med Windows 10. Fant bare oppskrifter på hvordan den gjenopprettes med Windows 8, Vista osv.

Er egentlig ikke noe på pc'n jeg trenger backup av da bilder/video ligger på ekstern harddisk uansett..

Lenke til kommentar

Hjalp ikke å tilbakestille dessverre, popper opp sider hver gang jeg trykker på noe i nettleseren blant annet. Prøver å avinstallere program som jeg ser ble lagt til i går, men da skjer det ingenting eller jeg bes om å avslutte programmet først..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...