RobinisMANN Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kan noen si hvilket kit som er det absolutt beste vannkjøling kittet ? Elr sette sammen et for meg ? SKal ha det med lavest mulig temp. Takk, Robin *grin* Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kjøp deg prometia.. Lenke til kommentar
RobinisMANN Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Kjøp deg prometia.. ekke rik Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Du spurte jo om det beste, waterchill er vell greit nok. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvor mye vil du bruke på vannkjøling da? Prometia koster jo "bare" ca 6000kr.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kan noen si hvilket kit som er det absolutt beste vannkjøling kittet ? Elr sette sammen et for meg ? SKal ha det med lavest mulig temp. Takk, Robin *grin* Det beste vannkjølingskitet vil være like dyrt som Vappo. Lenke til kommentar
RobinisMANN Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har tenkt til å bruke en 2500 elr no.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Waterchill da vis du er ny innen vannkjøling. Finner det på komplett til den prisen. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Waterchill tar liten plass, Har smarte løsninger og kjøler bra skal selv kjøpe det om en ukes tid *grin* Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Kan noen si hvilket kit som er det absolutt beste vannkjøling kittet ? Elr sette sammen et for meg ? SKal ha det med lavest mulig temp. Takk, Robin *grin* CPU blokk GPU blokk Pumpe Radiator Detta er vel (noe av) det beste man får. Kan jo slenge med noen peltierelementer og noen 120mm vifter, så kan du kjøle hva som helst... Ikke det at det er noe å satse på da, koster MYE mer enn det smaker. Men du spurte jo etter det beste.... Endret 16. november 2003 av NorthWave Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 [quote name='NorthWave' date='16/11/2003 : 21:18'] [quote name='RobinisMANN' date='15/11/2003 : 22:06'] Kan noen si hvilket kit som er det absolutt beste vannkjøling kittet ? Elr sette sammen et for meg ? SKal ha det med lavest mulig temp. Takk, Robin *grin* [/quote] [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=AC21014&toc=5430"]CPU blokk[/url] [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=AC093WC&toc=5432"]GPU blokk[/url] [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=AC41003&toc=5440"]Pumpe[/url] [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=AC31041&toc=5460"]Radiator[/url] Detta er vel (noe av) det beste man får. Kan jo slenge med noen peltierelementer og noen 120mm vifter, så kan du kjøle hva som helst... Ikke det at det er noe å satse på da, koster MYE mer enn det smaker. Men du spurte jo etter det beste.... [/quote] det er ikke den beste!!! det finnes fler som er bedre og koster mer...f.eks..cpu blokk av gull sånt... Lenke til kommentar
razer Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 En CPU blokk av gull vil ikkje kjøle bedre enn en blokk av sølv (Hvis den er oppbygd på samme måte). Sølv er det materialet som leder varme best, deretter kobber Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kan noen si hvilket kit som er det absolutt beste vannkjøling kittet ? Elr sette sammen et for meg ? SKal ha det med lavest mulig temp. Takk, Robin *grin* CPU blokk GPU blokk Pumpe Radiator Detta er vel (noe av) det beste man får. Kan jo slenge med noen peltierelementer og noen 120mm vifter, så kan du kjøle hva som helst... Ikke det at det er noe å satse på da, koster MYE mer enn det smaker. Men du spurte jo etter det beste.... det er ikke den beste!!! det finnes fler som er bedre og koster mer...f.eks..cpu blokk av gull sånt... Der har du det med at det dyreste og det beste ikke alltid er samme tingen.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 beste man kan få tak i Norge nå er seff WhiteWater Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Sølv og gull leder vel varme akkurat like bra trodde nå jeg... Men designet på blokka er det som har desidert mest å si her. [offTopic]sINNsRO: Megadeth fan?[/offtopic] EDIT: kom på nå at gull leder elektrisitet bedre enn sølv, vil ikke det samme gjelde for varme a? Men mulig jeg er litt (mentalt) på jordet nå... Endret 18. november 2003 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå