Håkonv Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hei. He ein pioneer mvh x560bt der det er noke gale med telefon tingen. Når eg skal ringe eller får ein telefon så funker plutselig ikkje lyden... var ikkje sann før, skulle koble til mikrofonen ein dag, å no funka lyden plutselig ikkje når noken ringte meg. Andre folk kan høre meg og på spilleren står det anrop og alt sann so det skal. Men den vil berre ikkje gji frå seg lyd. Einaste høgtalar som ikkje er koble til det originale er dei framme. http://www.bassbrothers.no/bilstereo/spillere/uten-cd/pioneer-mvh-x560bt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har du ingen høyttalere koblet til frontutgangene på spilleren?? Det er mye mulig spilleren bare gir lyd til front når du ringer med den. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Prøvde å koble til den originale diskanten framme... då gidde den frå seg lyd. Eg he noken høgtalara bak i hattehylla, som er koblet på dei originale ledningane til høgtalarane bak. tenke å flytte ledningane til dei framme høgtalarane. Men bør eg koble dei til ledningane på diskanten eller mellomtone ledningane? Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Har du ingen høyttalere koblet til frontutgangene på spilleren?? Det er mye mulig spilleren bare gir lyd til front når du ringer med den.He kobla nesten alt til forsterkar. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Da ville jeg koblet fronthøyttalerene på forsterkeren, og brukt front rca fra spiller til forsterker. Da får du lyd forran, både fra musikken og tlf, pluss at lydbildet blir riktig, det er jo forran du sitter og kjører Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Koblet RCA kabelen til en annen inngang i spilleren. funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå