Veega Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Bestilte denne fra Komplett, men følger ikke med DVI-D kabel har jeg skjønt. Følger med VGA og DVI kabel, men er det mulig å få brukt disse på noen måte til å få 144 hz? Eventuelt, kan noen sende meg en link til en billig DVI-D kabel? Takker på forhånd Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Selvfølgelig følger riktig kabel med, ikke bekymre deg Bare pass på at du ikke bruker VGA eller HDMI, det suger. DVI er fint. Lenke til kommentar
Veega Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hmm.. Jeg spurte litt i Komplett sin chat, og de sa at DVI-D ikke fulgte med og måtte kjøpest utenom. Han sa også at VGA, HDMI og DVI ikke funket med 144 hz... Godt mulig du har rett, men best å vite om jeg bør bestille en ny kabel, så jeg får brukt denne skjermen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvem tror du har mest peiling, Komplett chat eller dette forumet? Tipper det eneste han tenkte på var å selge mer.... Lenke til kommentar
Veega Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hehe, er verken godt kjent med skjermer, eller dette forumet, så vanskelig å si hva jeg skal tro Godt å få oppklart dette, så takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå