n6600 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har nettopp kjøpt meg Nokia 6600 og USB BT.... når jeg har koblet mobilen til PCn og er klar til og starte PCsuite får jeg beskjed om å skrive inn et navn slik at PCsuiten skal kjenne igjen mobilen min.....men uansett hvilket navn jeg skriver får jeg meldingen "ugyldig navn"...Det går greit å koble til BTen og mRoutern finner telefonen! Er det noen instillinger som er feil eller er det problem med PCsuiten? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Les denne posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163752&hl= Hvis du nettopp har kjøpt Bluetooth enheten, så ville jeg gått å byttet den til et annet merke..virker som de støtter forskjellige standarder...som diskutert i den posten over. AKIRA Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har bare installert pcsuite en gang så jeg husker ikke helt men.. Hvis du går til kontrollpanel på pcsuite så får du opp fire ikoner den til høyre heter enhetsbehandling. Får du opp noen ting i her?? Hvis du får opp noe og går til info om enhet så skal idnr = IMEI nr til telefonen din. Du kan også prøve å høyreklikke på mrouter ikonet å velge endre enhet. Det er her jeg er litt usikker men jeg tror min pcsuite oppdaget min telefon automatisk når jeg skulle taste inn navn valgte jeg bare det samme som jeg har tastet inn på tlf. Tror kanskje det hjelper å legge inn et annet navn på telefon enn "Noika 6600" prøv med Erik, Liverpool eller what ever.. bare ikke default navnet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hmm... Fulgte PC Suite i pakken? Jeg har ikke fått det... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hmm... Fulgte PC Suite i pakken? Jeg har ikke fått det... Det lå ikke en CD med når du kjøpte mobilen din?....i pakken? AKIRA Lenke til kommentar
n6600 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Hmmm....har testa det meste nå, eneste jeg får startet er programmet for å overføre spill og program til mobilen. Vet om noen som har hatt det samme problemet men har klart og fikset det uten og vite hva de har gjort! Takker for svaren i hvertfall, jeg må vel legge meg i tenkeboksen og finne ut noe jeg ikke har testa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå