crapgame Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg skal påføre goopen på cpu`en min, men hva skal jeg bruke til å påføren den med? Kom med ting som folk flest har ikke noe spesiellt som ingen har. ikke skalpel Lenke til kommentar
mago Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) A razor blade or the clean edge of a credit card can be used as the application tool. You may use whatever tool you choose as long as it is CLEAN and allows you to control the application area and thickness http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm Endret 15. november 2003 av mago Lenke til kommentar
RIP_Jack Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kredittkort, Barberblad, Skalpell, finger (ikke å anbefale men mulig ) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) jeg kjøpte en pakke med to araldit tuber på biltema en gang... der fulgte det med en liten plastikk dings som var perfekt til å påføre goop med... det er kanskje ikke noe folk flest har, men god var den ihverfall... ellers er kredittkort av et eller annet slag veldig bra.. Endret 15. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Gamle knekte busskort er genialt *grin* Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kredittkort, Barberblad, Skalpell, finger (ikke å anbefale men mulig ) Brukte nå fingeren litt jeg Senere fant jeg ut at en linjal var bedre... Men den med diverse kort var ikke dum Tenker jeg herretter bruker et gammelt bankkort eller .no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 finger (ikke å anbefale men mulig ) Går fint å bruke fingen, bruker bare en plastikk pose til å tre over fingeren hehe. Fordelen med det er at du får bearbeidet pastaen ned i porene, men bare en liten del er nok. Så når du har gjort det, fjerne du det overflødige med en ren fille uten rensemidde(sprit/TIM-clean) Så legger du på ett gjevnt lag med AS5, da bruker eg ett gammelt kredittkort eller barberblad ca 1mm tykk. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Pleier å bruke medlemskortet mitt på det lokale treningssenteret. Bruker det så skjelden allikevel Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg pleier å bruke en tannpirker. Denne kan lett styres i forskjellige vinkler og vil dermed fungere like bra som et barberblad, men uten risikoen for å skade cpu/hovedkort da tre ikke vil ripe metall. Endret 16. november 2003 av Amnio Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg pleier å bruke en tannpirker. Denne kan lett styres i forskjellige vinkler og vil dermed fungere like bra som et barberblad, men uten risikoen for å skade cpu/hovedkort da tre ikke vil ripe metall. Legger kun As5 på kjøleribben, så om eg bruker ett barberblad eller ett kredittkort på kjøleribben, er ikke så farlig. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Pleier å bruke medlemskortet mitt på det lokale treningssenteret. Bruker det så skjelden allikevel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 heaheaha, brukte fingeren jeg Har ikke merka noe drit etterpå jeg men... hehe, hva kan være symptoner på det egentlig? hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå