lvh Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hei. For 7 mnd siden fødte jeg tvillinger. Jeg har ennå ikke fått mensen min tilbake. Og for en uke siden hadde jeg noen spotter med mørkebrunt blod/utflod. Så var det ikke noe mere. Jeg har også hatt litt stikkninger i magen og vært veldig sliten og trøtt. Vært kvalm innimellom på kveldstid. Men jeg har liksom ingen symptomer på graviditet. Har født 4 barn. Så burde vell kjenne igjen kroppenen under graviditet? Noen som kan tenke seg hva dette kan være ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Stikninger kan være eggløsning. Det er vel bare å ta en graviditetstest og se om du er gravid. Vi kan i hvert fall ikke gi deg svaret Lenke til kommentar
lvh Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Åkei. Tenkte kanskje at noen hadde hatt det samme. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Spotting kan være at egget fester seg, men det lureste er å ta en test. Det blir veldig vanskelig for oss å si noe om det 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Åkei. Tenkte kanskje at noen hadde hatt det samme. Joda, men mange av symptomene på graviditet kan minne om symptomene man får ved eggløsning eller at mensen snart kommer. Jo mer du tenker og kjenner etter, jo flere symptomer kjenner du. Søker du på de tingene du beskriver, vil du garantert få opp treff på at noen har hatt dem som gravid. Først festeblødning, så stikninger pga voksende livmor, og kvalme pga gravidhormoner. Det enkleste er å ta en graviditetstest. Alternativ kan du oppsøke en gynekolog og få tatt ultralyd, så får du også vite sånn ca hvordan du syklusen din ligger an. Hvis du ikke ønsker å bli gravid nå, så anbefaler jeg deg å ta en test og bruke prevensjon. Hvis du ønsker å bli gravid så hadde jeg tatt en test. Er den negativ, så vent til du har fått mensen én gang, så er det lettere å finne ut hvor langt du er på vei den dagen du evt. blir gravid. Lenke til kommentar
lvh Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Jeg leter heller ikke etter symptomer, skriver åssen jeg har det, og lurer på om noen har opplevd det samme. Har bestilt leget Du trenger ikke anbefale meg å bruke prevensjon. Jeg er ikke født i går altså Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Neida, det er vel kun pent ment det angående prevensjon , du vet ammetåke og tøff tid etter fødselen får mange til å glemme ting , er far selv til tvillinger og glemte helt at kona ikke brukte p-piller noen måneder etter fødselen og vi var litt stresset for at vi plutselig fikk 2 eller flere til... Men symptomene du beskriver kan være alt fra ingenting til "noe ekstra" så lurt å sjekke dette opp , jeg hadde tatt en tur til legen også da det er litt rart at menstruasjon syklusen din ikke er tilbake til normalt enda og påpekt dette. Endret 28. november 2015 av Malvado Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg leter heller ikke etter symptomer, skriver åssen jeg har det, og lurer på om noen har opplevd det samme. Har bestilt leget Du trenger ikke anbefale meg å bruke prevensjon. Jeg er ikke født i går altså Høres ut som du enten er gravid og hormonell eller har PMS. Beklager at jeg kom med velmente råd. Skal aldri gjenta seg 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå