fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Specs: AMD FX-8350 Black Edition, Socket-AM3+ MSI GeForce GTX 960 Gaming 4GB MSI 970 GAMING, Socket-AM3+ Bare å si fra visst dere trenger noe annet! Men jeg lurer på siden det er black friday, om det er noe der kan anbefale at fps blir bedre eller pcen generelt? Har rundt 3k å kjøpe for! Eller om dere har noen andre tips som jeg kan gjøre uten å kjøpe noe? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 AMD kan overklokkes, problemet de blir fortere varme en intel. Hva slags kjøler, PSU har du? Har du SSD disk? Ellers ville det vært første prioritert. Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 AMD kan overklokkes, problemet de blir fortere varme en intel. Hva slags kjøler, PSU har du? Har du SSD disk? Ellers ville det vært første prioritert. Har ikke SSD nei, har du noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Hvis han vil forbedre FPS så er SSD sisteprioritet. Anbefalinger på SSD = Samsung Endret 27. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hvis han vil forbedre FPS så er SSD sisteprioritet. Anbefalinger på SSD = Samsung Har du noe å anbefale for å forbedre da? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Regner med at det er tunge spill? Skjermkortet er nok førsteprioritet Større båndbredde og fler CUDA-kjerner i et 970. Endret 27. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Problemet GTX 970 er bortkastet penger da det ikke gir mye bedre ytelse. GTX 980 TI vil muligens hjelpe litt, men da blir nok CPU flaskehalsen særlig i 4k. GTX 960 SLI hjelper vel kanskje mere hvis ikke hovedkortet begrenser, http://www.msi.com/product/motherboard/970-GAMING.html#hero-specification PCI-E GenGen2 (1x16, 1x8) Som betyr skjermkort nr 2 får halv båndbredde. Så med mindre du vil kaste penger ut av vinduet bør du i så fall vurdere overklokking og SSD disk i første omgang. Neste er i så fall gå over til AMD Zen når det kommer i 2016 da kan det tenkes AMD kan konkurere mot skylake. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 SSD hjelper kun på lastetider så hvis TS kun er ute etter FPS så er det sløsing med penger. Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Regner med at det er tunge spill? Skjermkortet er nok førsteprioritet Større båndbredde og fler CUDA-kjerner i et 970. Spiller for det meste CS:GO, og i utgangspunktet skal delene jeg har nå, gi meg over 300 i fps (ikke helt sikker), men når jeg spiller nå ligger jeg rundt 150-190:p Har merket etter jeg reformaterte att den begynte å bli lavere.p Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hmmm, skjermkort er stort sett ikke en flaskehals i CS:GO, det bruker visst mer CPU. Hvor mye minne har du og hvor mye greier kjører i bakgrunn. Du kan logge bruken av ressurser med et eller annet program og se hva som er flaskehalsen. "Jeg driver ikke med slik " så jeg vet ikke hvilket program som er best. MSI Afterburner er vel det beste jeg har testet bittelitt. Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hmmm, skjermkort er stort sett ikke en flaskehals i CS:GO, det bruker visst mer CPU. Hvor mye minne har du og hvor mye greier kjører i bakgrunn. Du kan logge bruken av ressurser med et eller annet program og se hva som er flaskehalsen. "Jeg driver ikke med slik " så jeg vet ikke hvilket program som er best. MSI Afterburner er vel det beste jeg har testet bittelitt. Jeg har 8 i minne, visst jeg fant rett nå! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Skru av geforce experience Samt dette https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/343kmi/nvidia_users_how_to_turn_down_your_cpu_usage_and/ Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Skru av geforce experience Samt dette https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/343kmi/nvidia_users_how_to_turn_down_your_cpu_usage_and/ Tror den siste der hjalp litt ja! tusen takk! Lenke til kommentar
fuRe1337 Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Tar fortsatt imot tips, fortsatt 4 timer igjen btw, takk for alle tips til nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå