RuneK Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ankomst Brønnøysund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Et riktig mektig og flott skue! Nydelig komponert bilde! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Et riktig mektig og flott skue! Nydelig komponert bilde! Takker for tilbakemeldingen Helene Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Må vel snart melde meg nå om jeg skal få plass på en slik til sommer'n. Jeg ville muligens tatt en beskjæring under den svarte trekanten til høyre oppe. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Må vel snart melde meg nå om jeg skal få plass på en slik til sommer'n. Jeg ville muligens tatt en beskjæring under den svarte trekanten til høyre oppe. Roar Hei Roar, enig med deg med den beskjæringen, ble for mørkt i øvre del. Anbefaler en tur langs kysten hvis du ikke har vært der før. Det er ikke mye som slår den Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg