Eriksendrul Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Jeg har lyst på en trådløs høytaler av type Harman Kardon Onyx Studio trådløs høyttaler Eller Bang & Olufsen BeoPlay S3 Noen som har noen tips når det kommer til dette ? jeg har null peiling på lyd når det kommer til høytalere, har lang og bred erafring med headsett men har aldri eid høytalere bortsett fra et par logitech høytalere og bass til rundt 400 kr xD Hva bør jeg se etter ? Du kan linke høytalere som koster mer en 2000 kroner om kvaliteten er verdt prisen. Si at du får en grei høytaler til 1500 kr og en veldig bra høytaler til litt mer penger så kan du linke den. Takk for hjelpen ! Her går det på lyd, driter i design så lenge lyden er bra. Det er et + om den kan brukes både med batteri og kabel, Fint om den har AUX/USB men er ikke noe must, Bluetooth funker også. Hva trur dere om denne ARMAN KARDON GO+PLAY Wireless ? Endret 27. november 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Klipsch KMC-3 dukker opp til rundt 1800 innimellom. Bra lyd, kan brukes med store runde batteri (følger ikke med) https://prisguiden.no/produkt/klipsch-kmc-3-179347 Har en selv som gjør nytte i hagen og på tur. Kraftig rakker, men også relativt stor. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Bose Soundlink mini er definitivt et brukbart valg. Har en selv og er ganske overrasket over at man får så god lydkvalitet fra en så liten høytaler. Pga størrelse og brukervennlighet, samt lydkvalitet er det den jeg vil anbefale. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Denne kan du få på Elkjøp, som gjerne er i nærheten, og har god lyd for en slik boks. http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/10-tradlose-hoyttalere/audio-pro-addon-t9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå