Gå til innhold

Sperret fut på PlayStation.

Aen02

Anbefalte innlegg

Er her noen som har blitt sperret av for fut.harr vert sperret i en uke no,har prøvd å få vite hvorfor med EAs,men får berre vite at eg må vere tålmodig,men hva sier man til en på tretten år som er avhengig på medisinsk vis.eg blir sint spesielt når vi først betaler for spill,så betaler eg for grønne mynter.er der noen som har hatt samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-23ll7q82UE

Er her noen som har blitt sperret av for fut.harr vert sperret 

.... what? Skjønner faktisk ikke hva du prøver å si. EA, grønne mynter? Medisinsk?

Endret av Baldini
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er her noen som har blitt sperret av for fut.harr vert sperret i en uke no,har prøvd å få vite hvorfor med EAs,men får berre vite at eg må vere tålmodig,men hva sier man til en på tretten år som er avhengig på medisinsk vis.eg blir sint spesielt når vi først betaler for spill,så betaler eg for grønne mynter.er der noen som har hatt samme problem.

Adhd? Og hva har du egentlig gjort for å bli sperra?

ingen ting.9000 stk har dei sperra linja for.har spurt hvorfor fikk bare beskjed om at eg måtte vere tålmodig,men hva skal man si til en på 13 år.

Lenke til kommentar

Adhd? Og hva har du egentlig gjort for å bli sperra?

ingen ting.9000 stk har dei sperra linja for.har spurt hvorfor fikk bare beskjed om at eg måtte vere tålmodig,men hva skal man si til en på 13 år.

ADHD den må du få tilbake.

Lenke til kommentar

Er her noen som har blitt sperret av for fut.harr vert sperret 

.... what? Skjønner faktisk ikke hva du prøver å si. EA, grønne mynter? Medisinsk?

Medisinsk ja.du ville tydeligt ikke forstå.men de er faktisk muligt å slappe av med ting man liker ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...