fjarle Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Mate 8 kommer først til Kina, før det er Europas tur.Huawei med ny og heftig toppmodell Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Alt slik som co-prossesorer osv er jo bare markedsføring og ikke noe annet. Du har jo selvfølgelig alt av elektronikk i en liten chip. Det er jo diverse mikrokontrollere ol. for det aller meste i telefonen. Hva du velger å legge hvor, og knytte til hva er valgfritt. Det å ha de med siden av kan være en god løsning, men å implementere kan og være. Kommer litt an på hva du ønsker og hva løsning du ellers har. Blir ellers spennende med Huawei sitt første forsøk på high end SoC. Vel,, hvertfall i CPU ytelse. GPU og andre ting vil nok fortsatt være mid-end. (GPU er garantert mid-end, Samsung har vel tenkt å bruke 3x flere GPU kjerner av denne Mali GPUen enn dette). Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Fint med litt billigere telefoner med bra specs. Kjøpte meg en Honor 6 på Black friday tilbud hos komplett. Det er en ting jeg savner på en del telefoner, dyre som billige, hodetelefon utgang på undersiden av telefonen burde vært standard den dag i dag. Lenke til kommentar
cabicom Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Den eneste aktuelle huaweitelefonen nå er Nexus 6p. Synd at resten av dem bruker et utrolig stygt skinn, hvis de hadde brukt ren android hadde det vært perfekt... Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ser jo meget bra ut... Blir spennende å lese tester av denne, bra batteri og ett fint kanera så er denne midt i blinken for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg