fjarle Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Bredbandsbolaget slipper å lukke ute Pirate Bay. Foreløpig.Svensk tingrett avviser piratsperrer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Godt. Dette er en prinsippelt viktig sak. 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Nei, dette er bare et forsøk på å se bra ut av svenske politikere. Blir dratt videre helt til rettighetsfolka vinner. De kan alle triks i boka, de de ikke kan kjøper de, funker ikke luke 1 så går de til luke 5. Så har ikke pengebingen deres noen bunn, men alikevel er den fyllt til randen. Så må det jo nevnes at NSA er med på å sponse korstoget. And were on 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Nei, dette er bare et forsøk på å se bra ut av svenske politikere. Blir dratt videre helt til rettighetsfolka vinner. De kan alle triks i boka, de de ikke kan kjøper de, funker ikke luke 1 så går de til luke 5. Så har ikke pengebingen deres noen bunn, men alikevel er den fyllt til randen. Så må det jo nevnes at NSA er med på å sponse korstoget. And were on For ikke å snakke om illuminati. 3 Lenke til kommentar
kameloso Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Såååå vanskelig å bruke Google dns... gooosh.. the paiin 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Et raskt Google søk på "tpb proxies" gir jo uansett adgang til nettsiden. Å blokkere gjør ikke mye for å hindre folk i å nå det de vil. Da må de forby proxy og VPN. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Såååå vanskelig å bruke Google dns... gooosh.. the paiin Eller open dns Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Svenske rettighetssytere allereder er vel allerede kompensert for "potensielt tapt inntekt som følge av piratkopiering" via kopieringsavgiften de har på alt av lagrinsmedier, eller? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Svenske rettighetssytere allereder er vel allerede kompensert for "potensielt tapt inntekt som følge av piratkopiering" via kopieringsavgiften de har på alt av lagrinsmedier, eller? Og du tror virkelig de er fornøyd med det?? Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Såååå vanskelig å bruke Google dns... gooosh.. the paiin Haha, hadde glemt at TPB visstnok skulle blokkeres i norge. Sjekket når jeg så denne artikkele. Men den funket jo?!. Så kom jeg på at jeg altid setter google dns som default dns i routerene mine. Er det virkelig alt som skal til? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Stemmer, jeg glemte også TPB-sperren i Norge. Men da blir jo ikke dette et problem i Norge siden ingen her kan laste ned ulovlig lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå