Audi_Sport Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hallais Trenger litt hjelp av dere om forslag til hovedkort: Hovedkort burde støtte DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. Håper det er noen av dere PC venner som har peil nok til å hjelpe meg?? På forhånd takk Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. MP er for bærbare pcer... ikke for stasjonære... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. MP er for bærbare pcer... ikke for stasjonære... og da sier vi takk til deg og kunnskapene dine om dual cpuene til amd Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hallais Trenger litt hjelp av dere om forslag til hovedkort: Hovedkort burde støtte DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. Håper det er noen av dere PC venner som har peil nok til å hjelpe meg?? På forhånd takk Det er ikke så mange hk på markedet. Kanskje det der MSI kd7 master eller hva det heter, må bli det beste Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. MP er for bærbare pcer... ikke for stasjonære... trodde mp var server cpuer jeg....mp er ikke for bærbare da... du får vel ikke kjøpt cpuer til bærbar seperat.. så mp er nok server prosersor.. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Tyan Tiger MPX (S2466N-4M) - 2060,- hos Quad http://www.quad.no/shop/htmlDetaljer/S2466N.asp http://www.tyan.com/products/html/tigermpx.html Endret 15. november 2003 av alex_x Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. MP er for bærbare pcer... ikke for stasjonære... MP = dual ;) Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hallais Trenger litt hjelp av dere om forslag til hovedkort: Hovedkort burde støtte DUAL CPU helst støtte AMD XP men MP er også mulig da den er dyrere og vil helst unngå det da. Håper det er noen av dere PC venner som har peil nok til å hjelpe meg?? På forhånd takk Hvofor vil du ha dual system? Noen spessielle bruksområder? Bare lurte... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Drømmer om et dual system selv. Bruker 3D Studio Max endel, som virkelig kan utnytte kraften i et dual system. Har Hyper Threading nå, men det kan jo ikke helt samenlignes. Er det mulig å kjøre dual med XP prossesorer? Trodde det gikk kun med MP. Dersom det går med MP, "konverterer" jeg kanskje fra intel til AMD :-) Endret 16. november 2003 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Drømmer om et dual system selv. Bruker 3D Studio Max endel, som virkelig kan utnytte kraften i et dual system. Har Hyper Threading nå, men det kan jo ikke helt samenlignes. Er det mulig å kjøre dual med XP prossesorer? Trodde det gikk kun med MP. Dersom det går med MP, "konverterer" jeg kanskje fra intel til AMD :-) Ja, Russerene har vist hvordan man kan forandre XP til MP. Søk på forumet. Vet jeg har lest om det Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Det står noe om hvordan man modder Duron og XP cpu'er til MP (forklaring: Multi Prosessor omtrent)litt lengre nede på denne delen av forumet.Du finner en del informasjon der =) Edit: f.eks her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169660 Endret 16. november 2003 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå