akelbo Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Vi anbefaler billige spill til både PlayStation- og Xbox-konsollene.Konsollgigantene holder «Black Friday»-salg Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Holdt på å kjøpe Halo: The Master Chief Collection på xbox One. Men fant det på Microsoft Store til 240kr inkl. Frakt 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ser at jeg har fått Journey til PS4 gratis ettersom jeg hadde det til PS3, men kjøpe like så greit Journey Collector's Edition til 50% også, såpass fortjener ThatGameCompany 1 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ble The Witcher 3 for min del. Blir stas Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Nintendo har forøvrig salg på sin eShop også. 2 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Merkeleg praksis å favorisere Microsoft og Sony ved å lage tilbodsartikkel der Gamer.no utelet både Nintendo og PC. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Nintendo har forøvrig salg på sin eShop også. Er det noe spesielt der? Og varer salget lenge? Er på hytta og kommer hjem i kveld. Håper at det fortsatt er salg. Glemte 3DSen :-( Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Merkeleg praksis å favorisere Microsoft og Sony ved å lage tilbodsartikkel der Gamer.no utelet både Nintendo og PC. Her er artikkel om salg på PC. Skrive om salg på eShop genererer sikkert like mye klikk som salg på AppStore. Om jeg skal gjette... Endret 29. november 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Nintendo har forøvrig salg på sin eShop også. Er det noe spesielt der? Og varer salget lenge? Er på hytta og kommer hjem i kveld. Håper at det fortsatt er salg. Glemte 3DSen :-( Jeg har bare Wii U, men du kan se hva som er eller har vært på tilbud her. Siste dag med tilbud er i morgen. http://www.nintendolife.com/tags/Cyber+Deals Prisene er litt lavere i NOK enn i disse valutaene. Oversatt fra pund til kroner koster f. eks Game & Wario 275,- i England. Her er det priset 197,- Uansett, du har ikke gått glipp av så mye da det ikke er snakk om steam-salg akkurat. Jeg vil tippe mye av det samme kommer på tilbud rundt nyttår igjen. Endret 29. november 2015 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå