Gå til innhold

Gode skjermkort på black friday salg?


Shibiz

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kunne jeg fått noe hjelp til å finne skjermkort som er på salg, eller bang for the buck som klarer å kjøre kommende spill? 

Med kommende spill tenker jeg på Star Wars, etc.

 

Jeg trenger ikke absolutt det nyeste.

De skjermkortene jeg har sett på er følgende.

 

XFX Radeon R9 380 4GB GDDR5

 
 
Hva syntes dere om disse, og hvilken syntes dere er mest bang for the buck? 
Kom gjerne med andre forslag også! :) 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener personlig at 390 kortene er bedre enn 970 kortene, spesielt om du bruker Windows 10.

Har du også en AMD cpu så er min personlige mening at dette fungerer bedre sammen enn Nvidia + AMD.

Har du en Intel Cpu er det bare å velge og vrake , men igjen tror jeg at W10 og DX12 fungerer best på AMD sine skjermkort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener personlig at 390 kortene er bedre enn 970 kortene, spesielt om du bruker Windows 10.

Har du også en AMD cpu så er min personlige mening at dette fungerer bedre sammen enn Nvidia + AMD.

Har du en Intel Cpu er det bare å velge og vrake , men igjen tror jeg at W10 og DX12 fungerer best på AMD sine skjermkort.

 

Jeg har i7. 

Min personlig mening er at Tiger OC kortet er det beste, men igjen, min mening. 

Lenke til kommentar

Er litt i samme valg dilemma. Si ifra hva du velger :)

 

Tiger OC har tredjeparts kjøler, så mindre støy og/eller høyere overklokkingspotensiale. Og som du ser, samme pris som de referansekortene som du spurte om i den andre tråden. Et godt kjøp.

 

Men får du R9 390 til 10% mer, så er det omtrent samme ytelse for penga. Bare med R9 390 kan du få adaptive sync for en mye billigere penge enn med G-Sync. Denne skjermen er for tiden 2000Kr billigere enn billigste G-Sync skjerm. Og forøvrig sånn sett et svært bra BF tilbud. Men poenget altså; om du handler i dag sparer du 2000Kr med å gå for R9 390 om du også skal ha en god skjerm. Og adaptive sync til 2000Kr er en bedre innvestering for mange med R9 285/R9 290/X enn et nytt skjermkort vil være.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...