Kraisedion Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Mitt firma trenger hjelp av omlag 10 personer til å gjøre en viktig, men rask jobb på nettet. Det vil tvilsomt ta mer enn 10 minutter totalt av din aktive tid, og vi betaler 1000 kroner. Det er også mulig for deg å tjene en god del mer hvis du fortsetter å gjøre småjobber for oss. Kontakt meg på arbeidsmailen min for mer info: [email protected] Edit: Går hjem fra kontoret nå. Svarer alle til mandag. Endret 27. november 2015 av Kraisedion Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvis noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det? Lenke til kommentar
Kraisedion Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hvis noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det? Ta kontakt og se selv. Noen vil nok ikke være interessert i tilbudet, men det burde ikke være noen tvil om at det er et seriøst tilbud. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Vurdert fiverr.com ? Lenke til kommentar
Kraisedion Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Vurdert fiverr.com ? Nei, den siden hadde vi ikke engang tenkt på. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 er intresert , har sendt deg en mail . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå