MVI Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Her en Acer Aspire 5750, står ett Atheros ar5b97 nettverkskort i. Nylig har nettet begynt å streike på laptopen, det kobler seg plutselig fra og finner ingen nettverk. Det ordner seg som oftest ved restart, da har jeg nett alt fra 5 minutter til en 1 time så må samme gjøres på nytt. Har prøvd å fjerne driveren fra enhetsbehandling og oppdatere uten hell. Også prøvd å laste ned driver fra atheros og installere manuelt, heller ikke fungert. Tenkte det kunne være Windows 10 som var problemet så gikk tilbake til windows 8, fungerte ikke det heller så da er jeg helt blank. Kan det være nettverkskortet som begynner bli dårlig? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Eller det trådløse aksesspunktet du kobler deg til ... Lenke til kommentar
MVI Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Finner vanligvis 6-7 andre nettverk i nabolaget vanligvis, finner ikke de heller når dette skjer. Lenke til kommentar
aloc-acoc Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvis ikke nettverkskortet er integrert, så kan du sjekke om det sitter løst. Det kan være en årsåk hvis det fungerer av og til. Men er mer sannsynelig at det er driveren som er problemet. Prøv tidligere versjoner og nyere versjoner av driveren. Har du prøvd å koble til ved hjelp av ethernetkabel? Lenke til kommentar
MVI Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Kabel fungerer, Prøvd tidligere versjoner av nettverksdriver uten særlig hell. Lenke til kommentar
aloc-acoc Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Merkelig! Hvis laptopens garanti fortsatt gjelder, så hadde jeg bare levert den til butikken jeg kjøpte den fra og latt de i butikken funnet ut, og rettet problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå