akelbo Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 – Vi jobber med en offisiell app, bekrefter PlayStation-sjef Shuhei Yoshida.Fjernspilling på PlayStation 4 kommer til PC og Mac Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Yes! Dette har jeg savnet! Så kan jeg spille PS4 selv om kona har okkupert TVen! 1 Lenke til kommentar
trooperking Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Xbox wannabee ? xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs 3 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Yes! Dette har jeg savnet! Så kan jeg spille PS4 selv om kona har okkupert TVen! PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen ? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen ? Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm. Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. Endret 27. november 2015 av henrikwl 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Xbox wannabee xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs Ja du verden, så trist at PS4 eiere også nå for muligheten til dette. Heldigvis er jeg priset med mitt eget loftrom for HIFI og spill, så dette er ting som aldri blir brukt for One eller vil bli brukt for PS4. Dama er veldig fornøyd med den løsningen også, selv om jeg til tider får kjeft pga. noe høylytt fantasifull ordrbruk Jeg kaller det engasjement Endret 27. november 2015 av Mala 7 Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hahaha ler av han fyren som har lagde den appen og tar penger for den nå, også kommer Sony med sin gratis app. De kommer til å patche han vekk og så blir det kun dems programvare som virker. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg kaller det engasjement Takk for tipset, skal begynne å kalle det det jeg også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Kan dog ikke garantere at det for gjennomslag hos din andre halvdel, for særlig effekt hos meg har det jo ikke Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen ? Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm. Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. Hehe, tenkte noe så enkelt som å nappe ut PS4'en og bære den med seg inn på kontoret Men når du ikke har mulighet til å koble ekstern kilde til skjermen uansett så hjelper det lite nei. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) PS4 < --- HDMI --- > PC-skjermen ? Jeg bor ikke på studenthybel, så 7 meter HDMI-kabel gjennom stua og gangen og inn på kontoret er uaktuelt - dessuten så er det en iMac jeg har og den kan ikke fungere som frittstående skjerm. Edit: wow, det hørtes krassere ut enn jeg mente det. Takk for forslaget, men det fungerer altså ikke helt for meg. Kan ikke imac fungere som frittstående skjerm?(dette er ikke for å starte en flamewar eller noe jeg bare oppriktig er overasket). Men er glad de lager slikt, det er bra for alle at sånne ting blir standarisert for både pc og mac brukere! gaming ftw! Endret 27. november 2015 av cannibalguppy Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Kan ikke imac fungere som frittstående skjerm?(dette er ikke for å starte en flamewar eller noe jeg bare oppriktig er overasket). Nei, ikke iMacer med Thunderbolt port (nyere enn 2012, tror jeg det er). Eldre iMacer kunne du få det til med hvis du kjøpte noe adaptergreier, men de nye går det ikke med uansett. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Kan dog ikke garantere at det for gjennomslag hos din andre halvdel, for særlig effekt hos meg har det jo ikke Skader ikke å prøve i hvert fall! 1 Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Xbox wannabee ? xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs ja skikelig noobs når de tar en god ide og gir den til sine brukere også... vil heller at sony skal skal gi meg funksjoner som er nyttige som også xbox har enn at de skal tenke, det har microsoft gjort så det kan ikke vi gjøre, jeg regner med xbox brukere tenker det samme. Lenke til kommentar
donkiri123 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 hvordan fungerer dette? kan jeg sitte på f eks hytta med pc en og spille ps4 spill? eller må det skje via lokalt nettverk? Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Xbox wannabee ? xbox kom med for en god stund siden, så må så klart Sony komme med det... noobs Ja det er noob at du kan se blu-ray film på xbone og spille spill..det var jo strengt talt noen som gjorde dette før microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå