Ignorancus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg er student, men vet ikke om det er mulighet for studentrabatt i tillegg... PC er egentlig uaktuelt, kjøper Mac hovedsakelig pga. lydkort og fordi jeg har lyst til å bytte fra Ableton Live til Logic Pro, som kun er tilgjengelig på iOS. Setter pris på alt hjelp! (Håper dette er riktig subtråd, hehe) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvorfor skal du ha en PC hvis PC er uaktuelt? Eller er ikke en Mac en datamaskin? 1 Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvis Logic Pro kun er tilgjengelig på iOS, bør du kanskje heller vurdere en Iphone? Lenke til kommentar
sondriz Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Elkjøp har 10% på mange macbooks idag, og de er jo fra før billigere enn eplehuset/apple sine sider. Så hvis du har pengene på konto ville jeg gått for det. Hvis ikke har eplehuset studentkonto, så det er veldig lett å få betalingsutsettelse, så du kan betale i januar når det store studielånet kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå