Freddy1389 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg vurderer å gå til innkjøp av xbox one, men lurer på om jeg kan spille Borderlands 1,2 og pre sequel på xbox one? Jeg har kjøpt spillene til xbox 360, samt lastet ned og betalt for alle tilleggspakkene. Er det mulig å spille dette på xbox one? Jeg har også fifa 12-15 på xbox360. Kan disse spilles på xbox one? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Microsoft har nettopp lansert bakeroverkompatibilitet for Xbox 360 spill til Xbox One, lista over spill som er støttet er ikke lang enda, men spill skal bli lagt til fortløpende. Er vel bare Borderlands 1 til nå. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games_compatible_with_Xbox_One Kan jo kjøpe Borderlands The Handsome Collection som inneholder alle spilla til 220 kr Xbox butikken. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Merk at Borderlands 1 er bakoverkompatibelt, mens de to andre ikke er det da de er relansert i Borderlands the handsome collection (den inneholder kun borderlands presequel og 2, ikke 1). Handsome collection inneholder all dlc til rpesequel og 2 om jeg husker rett, og du kan overføre savegame fra xbox 360. Endret 27. november 2015 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå