Sjefern Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Guttungen ønsker seg pokemon ruby til GBAen sin. Selvfølgelig for det er det kameraten han har. Jeg har prøvd å sjekke litt rundt om det hadde lønt seg å heller kjøpe sapphire istenden. (Siden kameraten hans allerede har ruby mener jeg) De skal jo linke og greier. Noen som kan forklare meg forskjellen på disse? For meg ser de helt like ut. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei, jeg vet ikke om det er for sent og svare nå, men til spørsmålet. Forskjellen er at det er forskjellige pokemon på hver av spillene. F.eks ruby har nr.1-50 så har sapphire 51-100. Noen er seff like å da. Så jeg anbefaler å kjøpe sapphire hvis vennen har ruby (hvis de skal linke) -Mr.Chaos- Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kjøp sapphire så kan de linke, mye bedre det enn at de har samma spille.. Noen av pokemonene på sapphire er ikke på ruby og omvedt, så hvis du kjøper sapphire så kan de bytte pokemoner å greier... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Heisann:) To svar på samme dag en måned etter jeg spurte Jeg hadde ikke kjøpt noe enda så svarene deres kom godt med. Hadde gitt opp hele pokemon og tenkte å kjøpe walki talki til han isteden. Men jeg trodde kanskje at det var noe slikt som dere sa. At det lønte seg å kjøpe sapphire. Da kjøper jeg jo det. Høres jo morro ut å bytte forskjellige pokemon og greier da. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 unnskyldninger!! Sikkert på at det ikke er til degselv?? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mr.chaos, det er ikke en slik stor forskjell. Hisotrien blir annerledes mellom de to spillene, du velger en annen side, men ikke mer. Det er andre pokemoner i sapphire enn i ruby versu visa, men ikke så mange som du sikter til, bare et fåtall. Gå til www.pokemon.no , ww.nintendo.no eller www.pokemon.com for å lese _fakta_ Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) "får ikke slettet, dobbeltposting." Endret 12. desember 2003 av .skaarj Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke noe problem Sjefern... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå