- Nero - Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tenkte bare dele denne: http://fnky-tech.no/tech-black-friday-2015 Er det noen andre som har funnet noen gode Black Friday sider? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Det er en egen tråd for det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1695934&page=1 Lenke til kommentar
- Nero - Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Jeg tenkte selvfølgelig i forbindelse med z-wave eller hjemmeautomasjonsprodukter da.. (Jeg skrev det under Smarthus: Hjemmeautomasjon). Har letet rundt og finner ingen steder hvor de er på tilbud. Endret 27. november 2015 av Galdermester Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hehe, da må du spesifisere det Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har erfaringer med denne butikken? Webshopen ga ikke akkurat et tillitsvekkende førsteinntrykk... Lenke til kommentar
- Nero - Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Jeg har ingen erfaring med siden, jeg så at den bare ble nevnt på "Smarthus & IoT Norge" gruppen på facebook. Jeg prøvde forresten bestille endel av Fibaro tingene på siden der, og ingenting var inne eller mulig og bestille. Lenke til kommentar
niloy Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Feil tråd. Endret 27. november 2015 av niloy Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hehe, da må du spesifisere det Det var selvsagt, og måtte ikke spesifiseres da han postet i riktig kategori. Takk OP! Da blir det enda et par magnetsensorer på meg. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har erfaringer med denne butikken? Webshopen ga ikke akkurat et tillitsvekkende førsteinntrykk... Har ikke noe erfaring med denne, men ser grei ut på Proff. http://www.proff.no/selskap/fnky-as/kristiansand/telekommunikasjonsutstyr/Z0I5C3WH/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg tok sjansen. Så ille så den ikke ut, og de brukte vanlige, norske betalingsmetoder. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tenkte jeg skulle bestille noen Fibaro magnetsensorer, men de forsvant under utsjekk. Så da blir det testing av Everspring! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Æsj, alt fra fibaro er utsolgt. Tenkte å kjøpe sensor selv. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hehe, da må du spesifisere det Det var selvsagt, og måtte ikke spesifiseres da han postet i riktig kategori. Takk OP! Da blir det enda et par magnetsensorer på meg. Takk takk, du har helt rett. Tror jeg må få sjekket synet Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 ... og der ble ordren min kansellert fordi "produktet er ikke tilgjengelig". Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tenkte jeg skulle bestille noen Fibaro magnetsensorer, men de forsvant under utsjekk. Så da blir det testing av Everspring! Jeg har Everspring bevegelsessensorer. Og har ikke tenkt å kjøpe de en gang til. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Mine Everspring er visstnok allerede sendt, det var tempoet sitt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 ... og der ble ordren min kansellert fordi "produktet er ikke tilgjengelig". Så lenge du har fått kvittering på kjøpet på epost, så har du en bindende avtale med selskapet.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) ... og der ble ordren min kansellert fordi "produktet er ikke tilgjengelig". Så lenge du har fått kvittering på kjøpet på epost, så har du en bindende avtale med selskapet.. Det hjelper ikke når det står i salgsavtalen at de kan kansellere ordre hvis de ikke får fatt i produktet... Da er det kun dårlig kundeservice. Endret 27. november 2015 av Moskus Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Modernhome.no har litt rabatt, så er vel rimeligste stedet å handle Fibaro hvis man MÅ ha noe i dag. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Modernhome.no har litt rabatt, så er vel rimeligste stedet å handle Fibaro hvis man MÅ ha noe i dag. Verdt å merke seg at NetOnNet har bedre priser på fibaro. Magnetsesnor til 349,- og bevegelsesensoren til 450,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå