Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kordan få kontakt med Tiscali / Lindorff


Anbefalte innlegg

Har prøvd epost og telefon, men det nytter jo ikkje!

Sjekker Tiscali eposten sin ikkje i det heile eller?

 

Har foresten prøvd og komme i kontakt med Tiscali support / teknisk også før, men det var intet svar og få! Sende fleire mailer, brukte online kontakt skjemaet som var på weben, men intet svar.

 

PS! eg har avslutta mitt kundeforhold av tiscali, og oppforderer alle til og gjere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa du opp ditt abonnement via telefon eller (e)post? (Og i såfall, hvilket nummer?) Sies abonnementet opp på flekken, eller må man vente noen måneder? Skal si opp mitt abonnement straks og bytte til online 150, men burde ha fått svar på dette først :)

Endret av satyrium
Lenke til kommentar
Sa du opp ditt abonnement via telefon eller (e)post? (Og i såfall, hvilket nummer?) Sies abonnementet opp på flekken, eller må man vente noen måneder? Skal si opp mitt abonnement straks og bytte til online 150, men burde ha fått svar på dette først :)

Eg fikk fantisk svar på mailen eg sendte da eg fikk den mega reknina ( da ville vel dei ha penger! ) så da sa eg opp.

 

Ellers er det vansklig og komme i kontakt med dei.

Får du muligheiten, så sei opp på flekken! (vis du får kontakt med dei)

Lenke til kommentar

Godt og se at det er flere enn meg som har sagt opp abonnementet hos tiscali..

 

Nei de svarer nesten aldri på mail har jeg fått erfare...Den eneste mailen jeg har fått svar på var da jeg truet med Tv2 hjelper deg og da svarte de utrolig nok etter 5 min og beklaget sin store nød for de problemene jeg hadde..Siden jeg hadde klart og få opp en dialog med dem pr.mail så sa jeg like godt opp abonnementet mitt på adsl hos dem. :woot:

 

De driter stort sett i kundene så lenge de greier og suge penger fra dem.. :yes: Supporten er en stor vits... :( Når du kommer gjennom til dem etter som oftest etter 1/2-1 time eller lenger så får du minimalt med hjelp..

Lenke til kommentar

Det er fryktelig vanskelig å si opp et abonnement hos Tiscali. De sendte fremdeles regninger til meg i over et 1/2 år etter jeg sa opp abonnementet. Jeg anbefaler deg å sikre deg bevis på at du sier opp abonnementet:

 

(gjør begge deler for sikkerhetsskyld)

 

1) Send en mail, med alle nødvendige opplysninger, der du sier opp abonnementet og ber om en bekreftelse på at den er mottatt og at alt er ok. Lagre mailen.

 

2) Send et rekommandert brev, med alle nødvendige opplysninger, der du sier opp abonnementet og ber om en bekreftelse på at det er mottatt og at alt er ok. Arkiver en kopi av brevet, samt kvitteringen fra Posten på at brevet er sendt.

 

 

Hvis de da fortsetter å sende deg regninger. Svar straks med brev der du tvister kravet, dvs. at du gjør det klart at bestrider kravet av den grunn at abn. er oppsagt. Så lenge du tvister kravet kan det ikke bli sendt til inkasso.

 

Vær høflig og saklig i alle henvendelser. Men vær klar på at du ikke kommer til å gi deg, og om nødvendig vil trekke inn advokat/forbrukerråd/tv2 hjelper deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...