Gå til innhold

Hvordan lage *.GIF animasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den letteste måten å få svaret er å gå på help->content og søke på "gif animations". Men siden du ikke har gjort det får vel jeg ta å gjøre det for deg :razz:

Det ser ut som du om bruke Adobe ImageReady for å lage animasjonene.

file:///%programfiles%/Adobe/Photoshop%206.0/Help/c15an.htm

Lenke til kommentar

Fordi den ligger på samme sted som den gjør på min.

Hvor mye går det ærlig talt å forvente seg, skulle jeg lagt ut alle bilder og html filer til domenet mitt for at det skulle bli mulighet for alle uten photoshop, som ikke hadde dette problemet, til å lese guiden som er laget av adobe, som er forøvrig er kopibeskyttet.

*hiver etter pusten*

Og hvis du ser at jeg har skrever %programfiles%, dvs at den pathen hadde høyst sannsynlig hadde fungert hos B|Real hvis han hadde brukt windows 2000.

Jeg sa til og med hvor han skulle gå for å komme dit, linken var bare et tillegg, in case han ville vite hvor jeg fant guiden til å lage gifanimasjoner.

[ Denne Melding var redigert av: dagm på 2002-02-24 20:36 ]

Lenke til kommentar

Huff nei, men jeg tenkte nå jeg skulle referere til hvor den lå. Hvis du/dere ikke klarer å finne fram til AdobePhotoshop 6.0Helpc15an.htm så har jeg ikke noe medsin mot dette.

Men håpet om at newbiene ikke skulle strømme på ved å poste den "linken" er nå borte.

Jaja, alt skal være så rett fram, og alt skal inn med spiseskjed, hum, eller rettere sagt teskjed nå for tiden.

Men ved å se det med en annen vinkling er jo dette veldig positivt for oss it-konsulenter. Jo flere dere er jo bedre er det for oss. :razz:

Litt satt på spissen, jeg vil ikke stemple dere som newbier, men av og til kan man begynne å lure! :?:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...