b-real Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvordan kan man lage gif-animasjoner i Adobe Photoshop 6.01?? Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Den letteste måten å få svaret er å gå på help->content og søke på "gif animations". Men siden du ikke har gjort det får vel jeg ta å gjøre det for deg :razz: Det ser ut som du om bruke Adobe ImageReady for å lage animasjonene. file:///%programfiles%/Adobe/Photoshop%206.0/Help/c15an.htm Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Fordi den ligger på samme sted som den gjør på min. Hvor mye går det ærlig talt å forvente seg, skulle jeg lagt ut alle bilder og html filer til domenet mitt for at det skulle bli mulighet for alle uten photoshop, som ikke hadde dette problemet, til å lese guiden som er laget av adobe, som er forøvrig er kopibeskyttet. *hiver etter pusten* Og hvis du ser at jeg har skrever %programfiles%, dvs at den pathen hadde høyst sannsynlig hadde fungert hos B|Real hvis han hadde brukt windows 2000. Jeg sa til og med hvor han skulle gå for å komme dit, linken var bare et tillegg, in case han ville vite hvor jeg fant guiden til å lage gifanimasjoner. [ Denne Melding var redigert av: dagm på 2002-02-24 20:36 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: dagm skrev (2002-02-24 20:32):Og hvis du ser at jeg har skrever %programfiles%, dvs at den pathen hadde høyst sannsynlig hadde fungert hos B|Real hvis han hadde brukt windows 2000. Fungerte ikke Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Huff nei, men jeg tenkte nå jeg skulle referere til hvor den lå. Hvis du/dere ikke klarer å finne fram til AdobePhotoshop 6.0Helpc15an.htm så har jeg ikke noe medsin mot dette. Men håpet om at newbiene ikke skulle strømme på ved å poste den "linken" er nå borte. Jaja, alt skal være så rett fram, og alt skal inn med spiseskjed, hum, eller rettere sagt teskjed nå for tiden. Men ved å se det med en annen vinkling er jo dette veldig positivt for oss it-konsulenter. Jo flere dere er jo bedre er det for oss. :razz: Litt satt på spissen, jeg vil ikke stemple dere som newbier, men av og til kan man begynne å lure! :?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå