mrdalland Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Kjøpte meg en bmw e36 for en uke siden og fikk med en ferdigmontert 12" sub med forsterker. Funket helt fint da jeg kjøpte den og i dagene etterpå men plutselig ble det utrolig lite futt i den. Den spiller fortsatt men lyden ble mye lavere. Har ikke peiling på dette, noen forslag? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Sjekket signalkablene?Kan være at en av phono pluggene har løsnet.. Det vil jo gi noe redusert lyd. Evt napp ut en og en, og se om du hører noe forskjell.Sjekk alt av innstilinger på forsterkeren, kanskje dårlig kontakt i en bryter f,eks.Spilleren regner jeg med at du ikke har endret noe på. Lenke til kommentar
mrdalland Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Har sjekket alle kablene som går til forsterkeren osv alt ser bra ut, men er et rødt lys på forsterkeren, av og til går den bort på grønn i et sekund også tilbake på rød når den spiller. Prøvde å ta ut alle kabler fra suben og høytalere da lyset det oransj, noen som har opplevd det? JBL forsterker Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Da er det dårlig jording til forsterkeren, så prøv et nytt sted, setebeltefestet baki feks, bare husk å pusse ned til rent metall og bruk kabelsko Lenke til kommentar
mrdalland Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Okei, skal prøve på det, takk for svar! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå