rejcops Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Morn, jeg spillte The Crew på PCen tidligere i dag, da den plutselig fikk et heteslag og jeg måtte avslutte PCen. Jeg rensket PCen for støv og sjekka alle koblingene (liten rutinesjekk på PCen), da jeg skulle starte PCen kom det opp "no signal detected" på skjermen min. Jeg fant fort ut av at problemet har med CPU å gjerra, jeg rørte ikke CPUen i dag (eller de siste 6 månedene). Jeg gikk gjennom koblingene til kjøleren (Corsair h100i) og fant ingen ting. Men, så skrudde jeg på PCen igjen og fant ut av at kjøleren sin LED ikke står på, og mistenker derfor at pumpa ikke går rundt.. :/ Noen som kan si meg om jeg kan ha rett eller ikke? og hva jeg kan gjøre? Jeg setter pris på alle svar som dreier seg om dette Det haster veldig :/ må levere inn store oppgaver på PCen til i mårra 07:00 Specs:MSI Big Bang XPower 2 i7 3930k Corsiar Vengeance 1600Mhz DDR3 Geforce GTX 980 Kingston V300 240Gb Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bytt tilbake til gamle kjøleren og test. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Bytt tilbake til gamle kjøleren og test.Ja.. Det ja.. Da jeg fikk prosessoren fikk jeg ikke med kjøler, og hadde ingen til den socket fra før av ?Har kun H100i Endret 27. november 2015 av rejcops Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Hei igjen, jeg fant ut at problemet ligger i denne såkallte "DrMOS Overheat", jeg skrudde kjøleblokka av fra CPUen og testa den med jumpstart, kjøleblokka blir ikke kald og holder en jevn temp på ca 15 grader.. :/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Disse Corsair kjølerne er kjent for å gå til skogen med den elendige pumpa si. Tror du må sende den inn på retur og få en ny en. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Disse Corsair kjølerne er kjent for å gå til skogen med den elendige pumpa si. Tror du må sende den inn på retur og få en ny en. Der er det enda ett problem.. var ikke garantien på disse 1 år? har hatt denna sida sommern 2013 :/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Den er ment å være lenger enn 2/3 år. Dermed er det 5 års reklamasjonsrett. Hør med plassen du kjøpte det og si at den er defekt. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Den er ment å være lenger enn 2/3 år. Dermed er det 5 års reklamasjonsrett. Hør med plassen du kjøpte det og si at den er defekt. Kjøpshistorikken min på CDON.com er tydligvis slettet, jeg finner ikke tilbake til da jeg kjøpte den og har da ingen bevis på det.. noen måte å fikse den på? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hør med kundeservice, de kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Hør med kundeservice, de kan sikkert hjelpe deg. Klarte å fikse kjølern! viste seg å værra støv inne i vannet og tetta røret! Lenke til kommentar
otl Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Støv i vannet? Hvordan kommer støvet inn uten at vannet kommer ut? Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Støv i vannet? Hvordan kommer støvet inn uten at vannet kommer ut? æ vetta fan.. det var der, problemet e fiksa ingen tegn te vatn som lekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå