Gå til innhold

Er folk av alle Europeiske opphav blitt ødelegt?

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Fryktelig uproduktiv han her da? Eller klager du egentlig over at du selv er impotent?

73c1126e931a67ede43bff5e7127530e.jpg

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor produktive de er. Jobs var kanskje barn av en Libanesisk far, men hadde Amerikansk mor og steforeldre.

Jeg tar akkurat nå en mastergrad i samfunnsøkonomi og gjør det greit.

Hvordan er din mastergrad relevante?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Fryktelig uproduktiv han her da? Eller klager du egentlig over at du selv er impotent?73c1126e931a67ede43bff5e7127530e.jpg

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor produktive de er. Jobs var kanskje barn av en Libanesisk far, men hadde Amerikansk mor og steforeldre.

"Klager over at du selv er impotent", det forsto jeg som han ville ha det til at jeg var en eller annen tragisk naver.

Lenke til kommentar

Fryktelig uproduktiv han her da? Eller klager du egentlig over at du selv er impotent?73c1126e931a67ede43bff5e7127530e.jpg

"Klager over at du selv er impotent", det forsto jeg som han ville ha det til at jeg var en eller annen tragisk naver.
Ville flere Steve Jobs ødelegge Norge? 40% av amerikansk nobel prisvinnere var innvandrere
Lenke til kommentar

Politiske islam har ingenting i Norge å gjøre og hadde det ikke vært for det sinnsyke PK-hysteriet her i landet, ville flere innsett det. Har ikke noe imot fornuftig innvandring, men importeringen av politiske islam. Muslimer som ikke har drakoniske, politiske verdier er velkommen her.

Face reality: Many Muslims support ISIS (skrevet av en muslim)

Endret av Allostasis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...