Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner familien i en sårbar situasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror du er best for barnet da?

At deres foreldre finner en snarlig løsning, tar opp saken hos familievernkontoret og løser saken hos konfliktrådet.

Når foreldre klarer å bo lykkelig sammen med barnet så vil det være best for barnet.

Lenke til kommentar

Hva tror du er best for barnet da?

At deres foreldre finner en snarlig løsning, tar opp saken hos familievernkontoret og løser saken hos konfliktrådet.

Når foreldre klarer å bo lykkelig sammen med barnet så vil det være best for barnet.

Høres ut som utopi for meg. Høres det sannsynlig ut for deg?

Lenke til kommentar

Mener ikke å være krass , det er veldig vond situasjon du er i og det kan være vanskelig å tenke på noe annet enn å prøve å få tilbake det som var.

Hvis dere hadde blitt et par igjen , hvor lenge hadde det gått før det ble krangel igjen?

Det kan hende det er best at du gir slipp på henne og fukuserer på hvordan du kan få en best mulig løsning i forhold til datteren din .

Det virker som hun har bestemt seg hvertfall, så det kan bli veldig vanskelig å få henne tilbake.

Lenke til kommentar

For ordens skyld, hvis hun tror hun skal redde seg selv fra barnevernet og gå imot meg av den grunn, så kan det selvsagt hjelpe, men barnevernet er heller ikke til hinder hvis vi viser hvordan vi kan samarbeide sammen, samtidig som jeg tar et slikt ATV kurs for å bedre mitt sinnemestring og personlighet.

Og å nekte å gi fullmakt til barnets pass, for å forsøke å sabotere ekspartnerens ferie med barna er en straff hun vil få smake i fremtiden.

Hun var jo flink med å huske på å ta med passet til barnet før hun forlot døra og videre til krisesenteret.

Du skal straffe henne fordi hun vil ut av er destruktivt forhold?

Lenke til kommentar

Mener ikke å være krass , det er veldig vond situasjon du er i og det kan være vanskelig å tenke på noe annet enn å prøve å få tilbake det som var.

Hvis dere hadde blitt et par igjen , hvor lenge hadde det gått før det ble krangel igjen?

Det kan hende det er best at du gir slipp på henne og fukuserer på hvordan du kan få en best mulig løsning i forhold til datteren din .

Det virker som hun har bestemt seg hvertfall, så det kan bli veldig vanskelig å få henne tilbake.

Slettet

Endret av Safarii
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis målet til TS er å få gjort noe med vanskelige og vonde følelser, samt sinne-mestring, virker han på meg å være mer sinna nå, enn når første post ble forfattet

Kan det være på tide å gi seg med offentlige forklaringer og bortforklaringer, og gjøre noe med innestengt sinne på en bedre måte?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis målet til TS er å få gjort noe med vanskelige og vonde følelser, samt sinne-mestring, virker han på meg å være mer sinna nå, enn når første post ble forfattet

Kan det være på tide å gi seg med offentlige forklaringer og bortforklaringer, og gjøre noe med innestengt sinne på en bedre måte?

Meg du siktet til? Forhåpninger blir mindre for hver dag det går og sinnen blir større. Har enda ikke vært hos psykolog eller ATV. Har bare registrert meg der og venter på timen jeg skal få. Føler at når jeg er ferdig hos dem vil psyken min være annerledes og best for evt rettsak og håp om at vi som familie gjenforenes. Så ja jeg jobber med meg selv .

Poenget mitt er at det ser ikke ut til å være til hjelp for deg og sinnet ditt å skrive mer i tråden her. Hva med å trekke deg helt tilbake og forsøke å finne det stille punktet i bevisstheten, og la stillheten få virke "nedkjølende"?

Lenke til kommentar

Meg du siktet til? Forhåpninger blir mindre for hver dag det går og sinnen blir større. Har enda ikke vært hos psykolog eller ATV. Har bare registrert meg der og venter på timen jeg skal få. Føler at når jeg er ferdig hos dem vil psyken min være annerledes og best for evt rettsak og håp om at vi som familie gjenforenes. Så ja jeg jobber med meg selv .

Poenget mitt er at det ser ikke ut til å være til hjelp for deg og sinnet ditt å skrive mer i tråden her. Hva med å trekke deg helt tilbake og forsøke å finne det stille punktet i bevisstheten, og la stillheten få virke "nedkjølende"?

Det kan jeg men fortsetter å svare på nye kommentarer av de som har tips eller spørsmål vedr saken,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...