Gå til innhold

Kjøp av PS4

comadore

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av PS4, men er veldig usikker ang dette med 500gb og 1TB. Leser noe om at den nye versjonen(500gb) er bedre(stillegående, kjøligere etc) enn 1tb versjonen? Er det noe hold i dette?

Hvor viktig er harddisk plassen?

PS: Har egentlig ikke spilt noe konsoll siden ps1/ps2 tiden! haha!

Endret av comadore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer kjøp av PS4, men er veldig usikker ang dette med 500gb og 1TB. Leser noe om at den nye versjonen(500gb) er bedre(stillegående, kjøligere etc) enn 1tb versjonen? Er det noe hold i dette?

Hvor viktig er harddisk plassen?

PS: Har egentlig ikke spilt noe konsoll siden ps1/ps2 tiden! haha!

Jeg ville anbefalt 1TB utgaven om du har mulighet for å kjøpe den. Selv om du ikke laster ned noe spesielt med spill så vil 500GB bli full forholdsvis fort da spill må installeres uansett. Og det er rimelig irriterende å måtte drive å slette å gjøre plass til saker du kanskje helst ville hatt på disken.

Det er en nyere utgave som heter CUH-12000. Den holder seg litt kjøligere og er dermed også litt mer stille. Om jeg ikke tar feil så kan du se på esken hvilke type det er. 

Ville fulgt med på bla Komplett rundt midnatt når salget deres starter. Også en mulighet for at CDON har noe på lur. 

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mange versjoner som er kommet, men jeg har første utgaven. Den MÅ stå oppå TV-benk, uten noe over seg, med et eller annet under seg, for å sikre mer luft. Jeg burde sikkert ha den vertikalt, men jeg våger ikke med 2 småtroll i huset.. 

Kona vil helst ha den inni TV-benken (den får da et rom på 40 x 40 x 30h), men bråker den som en vifteovn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...