smort1 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Cours`n i september... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Flott fineværsbilde av golfbanen. Blir kanskje litt kjdelig, hadde blitt knall med en golfspiller i bildet. Evt kuttet litt i bunn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ja hvis det jeg har sett på nettaviser og NRK TV-nyheter fra Bergen også har vært innom hos deg så er kanskje ikke dette plassen å oppholde seg. Da er detv jo greit å ha dokumentert september som viser hvordan det kan være. Tror jeg ville latt høyrekanten skjære rent på diagonalen som nå treffer den halve buska. Ellers intet av negativt å bemerke. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Flott fineværsbilde av golfbanen. Blir kanskje litt kjdelig, hadde blitt knall med en golfspiller i bildet. Evt kuttet litt i bunn Takker, Kjell Stian! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Ja hvis det jeg har sett på nettaviser og NRK TV-nyheter fra Bergen også har vært innom hos deg så er kanskje ikke dette plassen å oppholde seg. Da er detv jo greit å ha dokumentert september som viser hvordan det kan være. Tror jeg ville latt høyrekanten skjære rent på diagonalen som nå treffer den halve buska. Ellers intet av negativt å bemerke. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg