Gå til innhold

Noe å huske på ved bytte av iPhone?

tepe2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk.

Er min datter som bytter fra 4S til 5S. I det siste har det skjedd ett eller annet, muligens etter noen oppdateringer, nemlig at når hun sender tekstmelding til min 5S, så får ikke jeg opp at det er fra hennes mobilnr. men istedet kommer e-posten hennes opp. Vet ikke om hun har gjort noe med innstillinger, tror ikke det.

Om noen kommer på noe mer, er jeg evig takknemlig. Hun kommer snart hjem og kan pakke opp sin nye 5S.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefaler å ikke kjøre restore til en ny telefon av annen modell enn backup er fra, da det kan være "rusk" i backupen som gir problemer på den nye telefonen. Sett heller opp som ny telefon, selv om det tar litt mer tid.

Lenke til kommentar

Innstillinger - Generelt - Nullstill - Slett alt og nulstill telefon (eller noe i den dur).

Som sagt tidligere, det anbefales å heller begynne på nytt. Telefonen kan oppleves ustabil, og batteriet kan tappes merkbart raskere, OM det er sånn at du drar med deg bugs og feil fra gammel telefon til ny.

...ellers er alle tidligere apper tilgjengelig i app store (under oppdateringer og Kjøpt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ok. Skjønner tegninga. Men da er jo halve vitsen med å ha iPhone borte. Trodde det skulle være så brukervennlig og enkelt, bare bytte mobil og så skulle alt være oppe å gå mer eller mindre automatisk.

Det ER så enkelt, men forumet innholder dessverre en haug av debattanter som skal trekke frem problemer istedet for løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...