sinnaelgen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Av en eller annen grunn godtar ikke adblock pluss at jeg godtar annonser på denne siden http://www.tek.no/artikler/vi-har-premier-for-nesten-150-000-kroner-i-julekalenderen/196921 selv om jeg stiller det inn for godta annonser Deaktiver på tek.no Deaktiver på denne siden så virker det ikke når siden blir oppdatert Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg får opp melding om at jeg må deaktivere Adblock på den linken/siden jeg også.. Jeg har aldri hatt Adblock, ikke vært inne på hjemmesiden dems engang Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) også artikkelen om at norske riksmedier legger ned sin spillesatsing blir blokkert da er det et skitten knepp fra tek.no nettverket jeg lurer på hvordan de kan forsvare det ? Endret 4. desember 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Av en eller annen grunn må også jeg de-aktivere (pause) ad block eller legge sidene til tek.no ("don run on this domain") til stadighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå