Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Mosegrodd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Pent bilde av en langt fra rustfri Saab mosegrodd edition . Det var populært med sjalusi i bakvinduet , men det var vel ingen som hadde denne utgaven . Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Pent bilde av en langt fra rustfri Saab mosegrodd edition . Det var populært med sjalusi i bakvinduet , men det var vel ingen som hadde denne utgaven . Mvh Alec He he...den var god, moseåker i bakruta istedenfor sjalusi Takk for den Alec ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Trodde jeg kjente igjen den rompa der. Men da jeg sjekka var det ikke den jeg hadde likevel. Men denna var fargerik og fin. Masse flotte abstrakte utsnitt på den der. Siste gangen jeg var der gikk like mye tett på og tok abstrakte utsnitt som hele biler. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Trodde jeg kjente igjen den rompa der. Men da jeg sjekka var det ikke den jeg hadde likevel. Men denna var fargerik og fin. Masse flotte abstrakte utsnitt på den der. Siste gangen jeg var der gikk like mye tett på og tok abstrakte utsnitt som hele biler. Roar Mange takk for det Roar ! Jeg har noen tett på bilder herfra jeg også, som jeg kanskje gjør noe med etterhvert....når tiden er moden som det heter Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg